Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 292 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 2 maj

Vaken efter en lite orolig natt.

Q bor ju i vårt sovrum. På nätterna sover Valle och Abbe där inne i en stor transportbur så att jag ska höra om/när de vaknar och vill ha mat.
Igår kväll stoppade jag in kattungarna och deras nyvärmde vetepåse i buren och bar in den i sovrummet. Efter någon timme hör jag Q morra för fullt. Jag tänkte först att hon hade ont och sen att hon nosat på buren med kattungarna och morrat åt dem. Efter en stund somnade jag om men vaknade efter någon timme av ännu mer morrande och då vaknade Valle och ville ha mat. När jag ska plocka ut honom ur buren hittar jag en sömning Todd där inne. Det var ju honom som Q morrade åt. Inte hade jag sett att han satt längst inne i den grå stora tygburen när jag satta dit kattungarna. Det vara bara att plocka ut Todd ur buren mata kattungarna och värma på vetekudden sen kunde vi somna om.

Idag ska vi hjälpa yngste sonen att flytta,åka med Q till Ultuna så jag hade ju behövt få sov i natt men icke.

Q ska ta nya blodprover och vi hoppas att värdena är bra så att vi kan få ha henne kvar hemma.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Hoppas det blir bättre med Q.

Själv har jag varit på nytt träningspass

Sköt om er