Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 531 ggr
nakenkatt
0

God morgon valborgsmässoafton 2013

Uppe med tuppen som vanligt nu för tiden.Här blåser det kalla vindar.Konstigt nog brukar det alltid vara så på valborg.Tror nog vi stannar inomhus här ikväll,kikar på Tv och tar det lugnt.Hoppas ni alla får en trevlig valborg.

lockar
0

God morgon. Ska snart iväg till jobbet. Jobbar lika länge som vanligt. Ha en bra valborg.

Eine
1

God morgon! Och grattis kungen på 67-årsdagen🎂

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Har sovit hos mamma katt inatt igen.. Hon är en toppenmamma, sköter om sina små som går upp bra i vikt.. Jag behöver inte sova hos henne :P men vem skulle inte vilja ;)

Jag kan inte ha dem i sovrummet som Vasya inte vill ha de andra katterna hos kattungarna och med barn som är uppe på nätterna så hålls inte sovrumsdörren stängd under natten.

De är såå söta.. Jag har denna gång problem med könen.. Tror (eller kanske hoppas mer) att en är tjej.. men misstänker 4 killar.. Jag ska kolla till helgen igen.. det är ingen brådska…

Mjölkbaren är fulladdad och öppen. ❤️

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
2

#3 Skönt att inte bara jag har viss tvekan vid könsbestämning av små ungar.. Jag borde ju om någon kunna göra det med slutna ögon ,så många kullar som jag haft. Men nej,vissa gånger är krångligare än andra. Men det löser sig Alex 😃snart blir det tydligt.Fin kull för övrigt!Underbara pälsar och bra rondör ❤️

nakenkatt
1

På tal om att se könen på ungarna……….. va konstiga mina såg ut!!Alla var ju likadana.

Eine
0

#5 Haha! Konstigt ,eller hur😃🤔

Leffe
0

Trevlig valborg. Nu ska jag i väg och träna

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Trevlig Valborg

Vi ska straxt packa in kattungarna i buren och åka in till stan. Ska med dottern till läkaren och jag har ingen hemma som kan ta hand om kattungarna så de får helt enkelt följa med.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
0

Jag ska åka och rida, ska bli kul då jag tillbringat många timmar på hästryggen på ridläger i helgen.

MonicaLagerquist
0

Sitter på Ultuna och väntar på att få Q utlämnad Drygt 40 tusen kostade kalaset.

Stolt ägare till tre La permer