Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 509 ggr
[Silkwaves]
0

I morgon blir det snipp snipp...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp som rubriken antyder… i morgon kastreras Buster. Lite tidigare än jag önskat men jag är ändå såå glad att han hunnit få tre fina kullar efter sig. 

Buster som varit strilfri ända fram tills nu bestämde sig plötsligt för att fodervärdens sommarhus på Marstrand behövde kissas in - ordentligt… väggar golv kuddar soffor och tavlor… allt… 

Så nu väntar ett underbart kastratliv för Buster tillsammas med Klara.  

Lägger in en bild på pissnissen…

KatternasMatte
0

Han är ju ganska söt trots att han är en "pissnisse". Kyss

smirik
0

men har buster blivit en pissnisse….han som är så fin, förstår att kulorna måste av då men kan inte låta bli att tänka f*n också. Lycka till med kastreringen

sissi82
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min isor ska me snippas

Sashimis
0

Åh! Han är så fin och fina ungar har han! Lycka till med kastreringen

A-M.H
0

Peeing In The Snow …oj Ankie, var tvungen att skratta lite (hysteriskt) vet precis vad Buster gjorde..ähum…det kommer att bli ett underbart kastratliv för pinkaren här hemma också..tids nog..har en Norgetripp att göra sista helgen nu i juli och sen måste det nog…ja Hanna o jag har pratat om det..och det ser ut som det ligger nära till i framtiden..ja inga nya sängar kan inhandlas innan…och  nu börjar han bli mer stressad än tidigare och det är ju inte juste…oj nu tog jag lite av Busters snip-snip tråd..men det ligger väl mig nära om hjärtat…

Lycka till i morgon pink-Buster!!

RacerDonnans
0

Snygg smile A-M.H Glad.
Lycka till i framtiden med era nya liv alla tre "pissnissar"Flört.
Jag funderar starkt på att spara en av hanarna i kullen bara för att få njuta av en go kastrat hane.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

mumsikoff
0

Lycka till, både vackra Buster och Isor-snyggingen!!

Eine
0

pink och pink? Han är väl svart/vit?FörvånadCool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

Hoppsan Anki, trist att Buster började kissa så där. Det måste vara havsluften…Flört

Anna77
0

Buster =   

Isor =  

sissi82
0

det gick prima.. men stackars Isor..vilken säck det blev därbak

heheheh