God morgon 19 juli!
heheh…Då var väl jag först uppe.
Väcktes precis av en skrikande liten krabat som hänge och var fat längst upp på "staketet" i kattungeinhägnaden… Trodde inte mina ögon då jag fatta att hon hade alldelles själv lyckats klättra hela vägen upp (dem är bara 3 veckor och 3 dagar gamla!). Stackarn varlivrädd så hon fick följa med mig till min säng och mysa ltie medan jag passade på att vakna tillräckligt för att kunna fungera någorlunda normalt - dvs inte en zombie :D
Så nu är jag klarvaken och pigg ;)
Själva då, hur var era morrnar?
God morgon. Jag vaknade av att hunden stod och slickade mig i ansiktet och talade om att han ville gå ut. Så det är bara att sätta på sig för att gåut i regnet. Ha en bra dag allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jag hade ställt klockan, så det var "tidigt" uppe för mej… (typ 8..) för o ringa veterinären. Billing skall besiktas i morgon. Skönt, får jag en dag på mej o förbereda allt. Min man jobbar idag, så slut på semestern för honom. Bara sonen börjar på dagis så kan jag vila ut mej efter semestern.
Funderar på om jag ska sova en stund till, men det blir nog till o duka frukost åt mej o min son.
Ha det bra alla.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon! Tre spinnande små damer satt i princip i ansiktet på mig och ville ha färskt vatten, pussar och lite aktivitet…nu kan man inte anklaga mig för att vara särskilt aktiv före kaffet, men de fick upp mig och var nöjda med det. Och vet ni vad de små monstren gör då? Jo kryper ner under mitt täcke för där är det ju varmt fortvarande.Suck. jag älskar mitt jobb:att vara oavlönad kattbetjänt..
#1 Klart att *vår* hjälte ska ut på promenad med sin älskade matte!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon
Vaknade och kunde inte hitta perelli, letade och skrek på henne, men ingen perelli, trodde jag skulle få hjärtattack. Drog på kläder och skulle springa ner för trappan, då så jag henne i ett hörn under några kläder som hade ramlad ner. Lå blixtstilla och tittade på mig hånfullt, "haha matte vad dum du är jag ligger ju här!" Hon är så förbannad för att Iris har fått kattungar och jag elaka matte som har all skuld i detta skulle straffas. Fick tvångs pussa lite på henne, hur kan man bli arg när hon så tydligt berättar för mig att hon känner sig sviken.
Ha en underbar dag alla

God morgon!
Jag vaknade utav att Majsan vid mitt ansikte o jamade, hennes lilla kille var ju hungrig…. 
Ska ta tag i berget med tvätt som har hunnit att bli, det har inte blivit så mycket gjort här hemma med tanke på dräktighet, kejsarsnitt o handmatning. Det kanske till o med kan bli några sekunder i solen oxå…
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag ville jag inte kliva upp ur sängen, har jobbat med ved och röjning av tomten i två dagar och nu värker ryggen.
Ska städa ur kattrummet idag då Chinos dejt for hem igår. På någon vecka kommer Zorros dejt så det är lika bra att få det städat nu. Dessutom älskar kissarna att vara där inne mellan parningarna.
Hoppas alla får ett någorlunda bra dag! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Idag jobba, fika med syster och gosa med katterna.
Önskar alla en trevlig kväll!!

Godkväll!
Har städat och varit nyttig hela dagen. Kan inte vara bra för kroppen… *muttrar* Nu ska jag snart laga lite försenad middag, men var bara tvungen att kika in här en stund först. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Gokväll!
Äldste killen fyller 18 år idag så det har varit firande hela dagen …. *pust* Släkten uppvaktade på dagen och nu har han vänner här på middag … har precis lagt småbarnen och ska ta itu med det sista med packningen - imorgon åker vill till Uppsala och Rexjen ("min" Jenny med Joel och Phoebes släktingar) och det ska bli SÅ kul att träffas igen! :) Vi ska bl a åka till Grönan … *hehe*
Har inte alls hunnit med här sista veckan men jag hoppas kunna bli mer aktiv framöver ….
Ha en härlig helg, allihop!
Kram från S*Shaneequas
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Godkväll!
Har spenderat hela dagen (eller snarare flera dagar) med att leta boende i Linköping, ska börja studera där i höst. Hoppas verkligen att jag hittar någon lägenhet….snart!
Åh, Cherish jag fyllde ju år igår juh!
Köpte en bärbar dator i present till mig själv
Kan säga att det är rätt svårt att slita sig från den…

Men Martina, inte har du sagt något heller! Skäms….Jag skulle ju ha grattat dej bara jag visste! Men grattis i efterskott då! Får väl ta lite mera sen nästa gång jag träffar dej.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#10 Grattis i efterskott
God natt alla

#11 & 12 Tack! Jag fyllde ju inte jämt eller så, som en viss annan person gör snart *blink, blink*
Nä, uj vad tiden går, natti natti!

Hej alla
och Martina grattis i efterskott!
Nu när Natta är hemma igen så borde vi dejta men då far ju Cherish bort. Hur länge blir det då Cherish? Kanske vi hinner få till det i alla fall innan en viss person fyller jämnt och vi skall iväg på annat håll *blink, blink*
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God natt
Godnatt! Det är väl snart morgon för en del av er morgonpigga