Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 602 ggr
AlexH
0

Godmorgon 29 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla! Inatt var det dags tyckte vasya! 4 korpsvarta krulliga bebisar har hon fått, könen är jag lite osäker på.. Har sovit 1,5 Tim inatt så jag är mosig. På väg till jobbet. En väninna vaktar :) alla väger över 100 gr och mår bra. Vasya är superduktig med sina små. Ha en bra dag i solen!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LenaWi
1

Stort Grattis till kullen!

Ser fram emot att se dem när de växt på sig lite. Svarta rexar är det vackraste!

MonicaLagerquist
1

Grattis till kullen

Här sitter vi och väntar på att Ultuna ska höra av sig och sen blir det en sväng in till stan för att fylla på förråden. Det får bli en snabbsväng mellan Abbe och Valles måltider.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

TS många grattis till de små kolungarna.va fina de ser ut.

Mona22
0

TS. Grattis till de små! 

Hemma och vilar, har åkt på en ny inflammation i magpartiet😕.

Måste kurera mig för det är ju utställning i helgen och det ser man fram emot. Måste kolla på alla fina krullisar och maine coon!

AlexH
0

tack! Monica hur går det? Är Q på bättringsvägen fortfarande? Vet du när hon kommer få komma hem?

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

#5 Har inget fört från Ultuna idag. De rondar vid nio och sen inväntar de säkert provsvar innan de hör av sig. Igår låg hon fortfarande kvar på IVA.

Stolt ägare till tre La permer

jeenova
0

Grattis TS till kullen! Blir intressant att se utvecklingen utav småttingarna.

Leffe
0
Dentaku
1

Stort grattis! Skönt för Vasya att slippa vagga fram längre. 😃

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

lockar
1

Grattis till kullen.

[Wiveka]
1

Stort grattis❤️