God morgon 18 Juli
Eller morgon o morgon. Har sovit kanske en halvtimme. Men klockan är ju nästan morgon här, snart 5. Kom ju hem vid halv tre, efter ett par dagars tripp till Vindeln. Sen blev kvällen senare än tänkt, då jag inte kunde slita mej från alla söta katter jag hälsade på i Umeå (Inte cornish, utan alldeles underbar nakenfisar!).
Jag ska gå o lägga mej, var bara lite snurrig av tankar, och tom i magen. Sen är det ganska underbart att få se när solen börjar komma upp, över en nästan blå himmel, några små stackmoln är det. Känns så skönt att vara hemma.
Är lite orolig för Figge, så han fräste lite mer än vad han brukar, när jag o kattungarna kom hem. Han fräste till o med åt mej när jag bar bort honom. Så tror att han har ont i ett par klor där pulpan har börjat krypa ut. Så blir o kolla upp honom under dagen, och se om det är det. Han har dock lugnat sej nu. Till min glädje så är Saga nästan fullpälsad nu, så jag har mycket att fundera över under dagen.
Hoppas ni alla får en underbar dag! (ehh godnatt…..?
)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon. Ännu en dag pch det ser ut att bli sol - en blå himmel. Skönt med air condition i färdtjänstbussen.
Fylgias välkommen hem.
Ni som är dåliga - krya på er. Ni som är friska - fortsätt med det.
Sköt om er idag allesammans

God morgon!
Ska o röntga min hand idag, alltid lika nervös. Dom små mår bra, idag ska sambon ha jouren här hemma….
Här skinner solen redan, det blir nog att ta cabben till sjukhuset (med taket nere). 
Ha en bra dag!

God morgon
Är fortfarande på bättrings väger. Som tur är har jag väldens bästa tv: 3 kattungar att titta på.
Låter inte så bra med handen fritz, vad har hänt?
Fylgias välkommen hem
Ha en underbar dag alla

#3 Jag har en överrörlighet i min kropp, som har gått väldigt illa åt just min högrahand. Opererade tummen i jan-06 och har nu blivit sämre igen, så en till operation är planerad. Ska göra två stycken olika röntgen på 1 vecka så får vi se vad dom säger…
Morrn morrn! Lite trött. Kunde inte somna förrän vid halvtretiden i natt. Och idag är det inte sol&badväder som jag hade beställt. Så jag får se vad jag hittar på. Garderoben är i badly need of utresning. Men det verkar jobbigt att ta tag i. Ha en jättefin dag allihop!
God morgon.Vilket otroligt blåsväder vi har i Uppsala!Katterna flockas vid insektsnätet men går inte ut på balkongen,Jag ska fortsätta att rensa här hemma. Det är så tillfredsställande när en sopsäck är proppfull och jag kan gå ut och slänga!Det är inte klokt hur mycket skräp man samlar på?!Som belöning till mig själv blir det nystrukna gardiner i arbetsrummet!Sköt om er !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det blåser rejält här i Nacka också. Balkongen var inte speciellt intressant idag för Linus. Lovade lite gråväder med regn så det får nog bli en fixardag hemma, vilket behövs!
Hoppas ni alla får en bra dag!

God morgon !
Snart i full vigör igen, lite hosta kvar och kanske lite matthet eller är det latmasken som slagit till…hmmm..Nu borde det dammsugas o golvmoppas men plötsligen vill jag bara ligga på soffan o läsa.
Full storm ute, ingen vill vara på balkongen, inte ens Ciggeslyngeln som är värsta balkongfreaken.
Letar för fullt efter en våningssäng till bra pris, ej begagnad. Har ni nåt bra tips….Hittat en i obehandlad furu, vill inte ha furu men det går ju att betsa. Då skriker sambon (som är snickare) i telefonen…vem ska göra det..det blir jag..näe fyy det vill jag inte…jag vet inte ser det ut som jag är utan armar o händer…
Krya på er ni som är sjuklingar !!
Ha en jättebra dag !!
#4 jag har samma problem som du -jag är överrörlig och har redan opererat min vänsterhand.
Ha en fin kväll focusfolk!!!!! Själv ska jag ut och äta med ett par kompisar och ta ett glas vin eller två.

Här på Västkusten blåser det också ganska friskt! Och värre ska det visst bli imorgon. Solen har dock hållt sig framme idag.
#6 En fördel med denna sommars dåliga väder har varit att man fått mycket gjort hemma! Har också gjort utrensningar i skåp och garderober, visst är det skönt att bli av med skräp! Undrar också vad allt kommer ifrån……….?
Har också sytt gardiner till alla rum utom sovrummet, det är tyger som legat lääänge….
Bli friska snart, ni som är dåliga!

Välkommen hem Natta, vi ses väl snart!?
Här blåser det rejält. Knakar i väggarna. Skall väl sova en liten stund nu.
God natt!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.