Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 393 ggr
Frajdah88
0

Godnatt/god morgon 23/4

Hej, för första gången på en evighet. känns som om jag aldrig har tid att sitta på iFokus nu förtiden. Sitter just nu och vakar över min lilla 2 1/2åring som är magsjuk o inte ens behåller vätska, håller tummarna för att vi andra klarar oss. Handspriten tar kål på mina händer snart. ;) Katterna sover så sött i mitt knä och är nog ganska förvirrade över att kvällsrutinen gick åt skogen. Men dom anpassar sig ändå efter några timmars klagomål, det imponerar mig faktiskt. ;) Hoppas att ni andra är friska och krya och att ni får en underbar tisdag! Kramar från mig, Nisse & Tingeling genom den smittofria dataskärmen! ;)

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

Leffe
0

Du har inget roligt med andra ord. Hoppas det snart är bra och allt återgår till de vanliga rutinerna

Frajdah88
0

#1 Nej det känns lagom roligt, men det blir vad man gör det till.. Hinner ju ut här en sväng. Det är ju kul!;) Jag hoppas verkligen att detta går över fortfort!!

Leffe
0

Kul att du är här i alla fall.

Frajdah88
0

#3 Tack! Visst är det! ;) Bombar lite trådar när jag ändå kikat in. ;)

Leffe
0

Jag har tittat på en film. Nu ska jag sova, Harju inget smått att tänka på

MonicaLagerquist
0

God morgon

Uppe sen före fem. Kattungarna tyckte att det var dags för frukost då. Nu har de ätit och Q har fått mat och piller. Nu lite kaffe sen lite mer mat till kattungarna innan jag ska ut i det vidriga vårvädret och gå en sväng. Det blåser 8 sekundmeter och regnet vräker ner. Tar nog seglarstället på mig så håller jag mig torr ialla fall.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

är också vaken,tidigt för att vara mig ha ha,har inte än vant mig vid morgnar.Det regnar,skönt att ha nära till jobbet.katterna knaprar sin frukost på olika håll.Ikväll blir det till att åka och köpa en ny diskmaskin,den andra gick sönder i helgen.Det är ju sånt som händer.ha det bra allihop.

Leffe
0

Jag ska snart på träning igen. Förra gången jag var där påpekade sjukgymnasten att jag hade hittills inte missat något träningspass.

Sköt om er

Gittan
0

Här hemma är det sjukstuga. Både barnen och jag är febriga med ont i halsen. Det är bara sambon som är frisk, men han har en gipsad arm istället. Önskar er en trevlig eftermiddag och kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld