Cash 17/4-13
#1 helt underbar bild, så fina killar du har 🙂
Tack så mycket ChristinaSwe! Jag är så glad att matchningen utav dem var perfekt. Jag hade tanken på en annan i kullen, men lillskrutten kom och la sig hos mig och sov i två timmar första besöket och vem kan säga "nej dig vill jag inte ha" till en sådan sötnos?
Och de kompletterar varandra perfekt. Han behöver bara bli lite större så House får en större utmaning. Men lillen vägde totalt 2,8kg idag. Min lilla kille har vuxit ett kg sedan 14 februari.
Förstår dig fullständigt, kärlek vid första ögonkastet är inte att förakta 🙂
Hmm, var tvungen att väga min "lillkille nu, han väger 3,2 kg, dryg 8 månader men det är bara muskler.
House väger också 3kg+ (vet inte exakt vad) och han blir 8 månader denna månad.
verkligen jättefina.
Så fin han är!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tack så mycket, han är så underbart söt. Inte så fotogenisk alltid, men han kan få söta sidor ibland :)

Lillskrutten ❤️
Jag har sällan varit med om en mindre fotogenisk katt eftersom han nästan alltid gör en massa knas när kameran åker fram. 😃 Däremot är han ju söt som socker på de andra bilderna så det gör inget att han är en liten pajas allt som oftast. ❤️
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Håller helt med dig! jättesvårt att få en relativt normal bild på honom då han alltid ska knasa dig. Min kompis igår tog en bild på honom och då ser det ut som han druckit redigt mycket och har en prilla i munnen.. suck, tur att han är så söt.
Jättefin!
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"