God Middag den 17 April
hemma på lunch hos djuren.äter min mat tillsammans med brukarna på daglig verksamhet,så lunchen blir skön att koppla av allt för en stund.Det kan bli ganska stimmigt och höga röster stundtals.Men här ligger katterna utspridda och sover så gott,solens varma strålar kikar in genom rumsfönstret.Trevlig eftermiddag.
Var till CityGross idag för att köpa köttstycken. Tyvärr var det ett magert utbud idag, men kom hem med grislever och hjärta så lite kom jag hem med. Blev förvånad att kycklinghjärta kostar dubbelt så mycket i CG än vad det gör i Willys. Och ändå i samma mängd..
Jag var nere på ICA och handlade fiberrikt rostbröd, kålhuvud och lättfil. Här ska dietråden följas.
#2 va du är duktig!!!
Öh köpte en påse chips också😞
#4 det tycker jag du gjorde rätt i ,man måste ju unna sig något ibland,annars blir det väldigt trist.
Vi fick en ny leverans sand och mat från Tyskland igår, och med i paketet fanns en dabird-leksak. En lång fjädrande pinne med snöre och fjädrar, som flyger som en fågel när man svischar med den. Katterna, i synnerhet Chili, blev alldeles tokiga. Den ska fångas och dödas till varje pris. Chili går till och med och letar efter den i timmar efter man har lagt undan den 🤪🥵
ha ha va kul.Då fick de en överaskning.