Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 427 ggr
RacerDonnans
0

Bildbomb Cornishrexifokus på utställning!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har ju pratat om att det kunde vara kul med goa utställningsbilder för att få visa hur bra det gått, hur glad man belv och hur bra katter trots allt kan ha det på utställning. Börjar denna bildtråd med en massa bilder från Trondheimutställningen! Dessa är inte alltid till för att visa katterna från den mest representativa sidan för rasen utan mysiga bilder!

Jag väntar fler fina bilder via mail närmaste dagarna från vår "riktiga" pressfotograf i helgen så titta in igen så får ni njuta av riktigt fina bilder. Här kommer en del av mina amatör men rätt ok bilder!

Bild1 Tjorven nöjd med sin vinstskörd från lördagen Internationell och NOM som domarens bästa hane!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Bild2

Tjorvens favoritplats upp på burskynkets innertak! Fungerar perfekt som hängmatta!

RacerDonnans
0

Bild3

Stacie nöjd över sin prestation i helgen med cert, BIV och NOM lördag samt titel Grand Internationell Champion söndag.

RacerDonnans
0

Bild4

Skirner vaktar sina priser noga. Förstår jag det med sin titel Grand Internationell Champion och BIV lördag samt sitt första CACE söndag

RacerDonnans
0

Bild5 Pepsi visar stolt upp sig och matte hamnar lite "bakom".
Med en skörd på lördag och söndag som BIS avelshona samt titeln Internationell Champion lördag och sitt första CAGCIB samt BIV söndag har man rätt att sträcka lite på sig!

RacerDonnans
0

Matte var självklart också stolt och visar glatt upp BIS vinsten hon nyss tagit emot med Pepsi som avelshona!

RacerDonnans
0

Bild 7

Nu är det dags för Idun att stoltsera med sitt BIS kattunge!

RacerDonnans
0

Bild8
En till bild på en fin nöjd Idun som visar att man även kan leka på utställning!

Rexjen
0

Jiho! Äntligen har jag lyckats logga in! Otroligt!Glad ev. hinner jag lägga in bilderna imorgon, om jag kommer åt någon dator vill säga. Jag tror det blev några bra bilder iaf. Jag fick några kalasfina bilder på Nattas otroligt fina småbäsar som jag kan lägga upp också om det är ok för Natta. Det har varit en härlig helg i Trondheim och Östersund. Vi i Rex-dandy-gänget tackar alla för trevligt sällskap nu i helg och grattar till allas fina resultat! Ett speciellt stort grattis till Jaquelines Bailys som blev BIS huskatt på lördagen!

RacerDonnans
0

Bild 9
Kattungarnas tur!
Balder viskar i Billings öra. Tror det handlar om något bus brorsan Surt skall göra.
Kolla in samlingen kokarder, en hel hög Ex1 och två BIS kull samt några NOm fick de till i helgen!

Glömde skriva på bild 7 att Idun ju faktiskt belv NOM även söndag.

RacerDonnans
0

Bild 10

Surt tänker ta alla priser själv!
Bild tagen sekunden innan han dråsade i golvet! Är man hagalen så är manFlört.

RacerDonnans
0

Bild 11

Säkrast att stänga grinden igen efter allt bus.
Billing ger dock inte upp utan försöker ta alla han med!

Lägger ut bilder på andra halvan av "kattgänget" imorgon. Nu måste jag ta ett brejk innan nacken strejkar helt!

Natali
0

Åhh vilka härliga bilder! (Även om jag var med på några….man kan ju kanske redigera….Oskyldig). Kan jag låna några?

Själklart får du lägga upp de bilder du tagit Jenny!

Jag vill också gratulera Tjorven och Stacie till era titlar! Det är ju super roligt!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AlexH
0

Jättefina bilder härliga katter!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Gittan
0

Underbara bilder på underbara katter.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

Så härliga ögonblicksbilder! Ljuvliga katter.Fick du hyra en liten släpvagn när du skulle hem med alla priserna?Grattis igen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Oj vilken rolig tråd. Hoppas nu att fler fortsätter att fylla på utställningsbilder. Bra initiativ RacerDonnans!

Natali
0

#15. Nä riktigt så stora priser var det ju inte…Generad Ett par påsar bra kattmat fick jag ju i alla fall. Kitten Precision bla. Har jag inte hittat här i sverige. 

Men nu är prisväggen utökad lite kan jag ju säga. Men kattungarnas priser åker ju med till de som blir nya ägare på dem.

RacerDonnans
0

#16 Ja, det är det jag hoppas på också.
Fortsätter lite grann.
Bild på Phoebe, Dreamy och Baileys. Phoebe med typiska maskadkattögon på bild, håller om Dreamy.

RacerDonnans
0

Bild 13
Moi redo att ta ett skutt medan Gråis sover som bäst!
Båda blev NOM söndag!

RacerDonnans
0

Bild 14
Det var hit hon var på väg i sitt skutt, rakt upp i lek och bus!
Härlig tös det där! Gråis sover fortfarande gott.

Natali
0

#20 Moi är sååå söt och fin oxså!

Buffy-co
0

SÅ kuuuul med kattfoton-det skulle vara roligt om det kom efter varje utställning i samband med resultatenSkrattande

Man blir riktigt sugen på att åka på en och kolla alla fina katter!

Och-såå fina alla här ovan är!

Blev extra kär i röda Moi-eller är det creme.. bäst att tillägga, jag är ju inte så bra på färgerCool-iallafall en färg jag har förkärlek till(hrm-bland "tusen" andra..Generad..)
Synd man inte kan ha en cornish i varje färg hahaha…

Eller?

Lullan1
0

Vilka underbara utställningsbilder! Jättekul!

LinusCRX
0

Fantastiska bilder!!!!!

Dragonrebell
0

# 12 Tack. Du lyckades ju bra du med! Grattis än en gång!

Kram

cherish
0

*ler* Vilka coola bilder du tog, Ingela!! Jag fick massa bilder av Rexjen när hon var här men har bara tittat igenom en kort sväng. ska se om jag ev hittar nån mer burbild på nån katt. :)

#8: ÄNTLIGEN!!! Hoppas att inte datorn kraschar när du tittar in nu då! *fniss*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

#8 Håller med Cherish. Nu får det lov att fungera. Du får gärna maila mig bilder (du kan ju inte lägga ut riktigt alla du tog ändåFlört). Jag har rätt stor låda så det bör inte vara något problem. Lite på alla olika (rexar) du hann ta på.

#26 Tack! Jag är rätt nöjd med några av dem! Du behöver inte hitta bara burbilder även om jag fokuserade på den typen av bild. Det är ju kul med några bedömningsbilder eller panelbilder också.

Tack för alla gratulationer! Kul att ni gillade ide´n. Detta är ju en liten del av några av våra Rexars liv som jag tänkte kan vara kul att se även för alla er som valt att ha rexen enbart till det som den är allra bäst till (som även vi uppfödare och utställare njuter av) att ha dem som familjemedlemmar och underbart sällskap!!

La_Joz
0

Oh, så kul med alla fina bilder! Jättesöta katter och fina vinster! Älskar #10! Mina priser! Bara MINA!!! Flört

Aje-T
0

Jisses så vackra bilder på sååå vackra katter. Massor av Grattis, det är verkligen urkul när det går så bra för våra rexar! Kyss

MartinaH
0

Vilka tjusiga bilder det blev från utställningen Ingela! Såg ju några av bilderna på utställningen ocksåGlad

RacerDonnans
0

Tack Martina. Du bidrog ju med en fin fotomodell sen är det inte så svårt Flört. Skämt åsido. Hoppas få fram bilder på dem jag saknade här bara så de får vara med. Jenny, jag hoppas du kan hjälpa!!!
Sen hoppas jag att vi får in bilder från fler utställningar. Det är ju en i helgen så fortsätt lägga upp bilder bara……

cherish
0

Tänkte fylla på tråden med några bilder till! :)

Här är Kissan med snyggingen Zorro inför bedömning.

www.shaneequas.com

cherish
0

Här är Cissi med Mist, Phoebes halvsyster, inför bedömning.

www.shaneequas.com

cherish
0

Och till sist, MartinaH med Idun, oxå Phoebes halvsyster. :) Kolla in kokarden - NOM!;)

www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

Toppen att du fick ut bild på Mist och Zorro också. Idun har vi sett bild på men jag ser gärna fler då hon är en av mina absoluta favoriter gullungen!

Lullan1
0

Vad roligt med fler bilder! Skrattande Då får man se hur ni ser ut också!

MartinaH
0

#34 Ojdå, blev jag med på bildGenerad Du är snabb med kameran du cherishFlört

Natali
0

Här kommer mera bilder. Det är Jenny på S*Rax Dandy som tagit bilderna. Lovade jag skulle få ut dem här.

Först ut är Pheobe på Cheirsh axel.

Natali
0

Två bilder på Jenny och Joels röda skönhet Moi.

Natali
0

I väntan på nomineringen tror jag det var. Hon blev nominerad på söndagen, så blev ju deras Gråis också.

Natali
0

Anne Veland (tror jag det var) kollar på min Pepsi.

Natali
0

Kulle framme, tack alla som hjälpte. Och Tack Jenny för fotningen.

Natali
0

Balder

Natali
0

Skirner, med sitt typiska uttryck när han ser något misstänkt…

chikan
0

Jag förstår inte varför du inte får Balder såld! Han är otroligt fin, precis så som jag tycker att katter ska se ut. Om det inte vore för det där att jag har fullt här (som jag tjatar och tjatar om) så skulle Balder redan bo här.

Natali
0

Pepsi i sin puff, som hon fick ha med sig till domaren, han tyckte den var så mysig..minns inte vad han hette….

Natali
0

#45. Det går trögt med nya hem till någon av missarna. Men alla tre killar är så mysiga, vi behöver bara råka kolla på de så kurrar dem i högan sky, och Balder är värst!

Jag åker ner till stockholm den 27 Juli…*blink*

kissan78
0

#43 Balder är ju verkligen tjusig!! Kyss

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

chikan
0

#47 Hihi, visade bilden för min sambo precis och han blev jätteintresserad och lite förvånad över att det är Hugins bäbisar. Sen sa på väg tillbaka till soffan "ska vi köpa den randiga katten" med kärleksfull röst. Men dessvärre var det nog mest ett skoj, för jag kan inte riktigt tycka att det skulle funka att ha tre vilddjur i vår lilla lägenhet. Men jag träffar hemskt gärna dig den 27 ändå! Om jag är hemma det vill säga, ska eventuellt resa bort då.

chikan
0

Ska ju tillägga också att jag själv vääääldigt gärna skulle ha en liten hona nästa gång (för fler blir det, så småningom, när vi bor större). En maskad hona. Harmony kom till mig! (sorry för att det blir så OT nu).

Natali
0

#50 Jag hoppas på maskade tjejr från Brisingamen, Hugins dotter, som ju bor i stockholm, hos Gefjun…. *blink igen* Men fyra ryms väl alla gånger! Ett Hugin barn och ett barnbarn det blir väl bra! *skratt*

Sorry OT igen, ska lägga upp en ny tråd sen med mina små killbäbisar som söker nya hem, så får vi fortstätta där…

[Wiveka]
0

#51 Synd att vi väntar kattungar i augusti, annars vill jag ju ha en randig hane…….

Rexjen
0

#42 Tack själv för att du fick in bilderna här! Jag har haft dåligt samvete för att jag inte fått ut bilderna som jag lovade. Vad handikappad man blir då man inte har någon dator hemma Generad