God morgon 2007-07-16
God morgon. Första arbetsdagen efter semestern. Trött och stel efter utställningen i helgen. Tänker mycket på Golden's Aro Aros plötsliga bortgång och på Monica.L
Sköt om er idag alla

Idag fyller min senaste kull tio månader och vi hade tänkt fira det men som det känns just nu så får det nog vänta.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
#1 tänker på dig, hoppas i får snabbt svar från Ultuna, det så otäckt inte att veta vad som har hänt.
I dag mår jag bättre, tack Alexander Fleming (uppfinnare av penicillinet) nu kan jag andas igen.
planer för dagen: att titta på kattungar 
Ha en underbar dag alla
God morgon vänner, ja underliga saker händer varje dag.Men en katt som dör på utställning är nog bland det värsta som kan hända oss kattfolk. Stor varm kram till dig Monica..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon allihopa!
En ny dag fullt med upptåg och många tankar till dig Monica, hoppas din dag också blir bra.

Ingen god morgon idag, fick en smärre chock när jag gick in på forumet och möttes av sorgen efter Aro. Sänder en tanke till alla sorgsna människor och kramar till de som behöver det.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Skall jobba eftermiddag idag och har en hel del jobb som väntar denna vecka. Skall sen ha lite semester igen.
Inte så bra morgon här heller. Kändes som en hemsk dröm att vakna och tänka på vad som hänt Aro och ännu hemskare när jag insåg att det faktiskt inte var en dröm.
Har en bildbomb på kattungarna som jag tog i går, en hel hög busbilder, poseringsbilder och mysbilder men de får nog bli liggande ett tag……
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God morgon !
Monica känner verkligen med dig ( ja alla "närstående tillAroAro) ofattbart. Man undrar verkligen vad som var orsaken. Har inte ord nog…
Mår väl inte som en kanon själv heller idag. Varit vaken halva natten, hostat , snorat , ont överallt o Cigge har patrullerat (dessutom). Måste ta mig ut lite idag ändå. apoteket o handla färskvaror. Det här är inte semester.
..åhh Monica vad jag lider med dig (måste säga det än en gång) Vi träffades ju på lördagen och redde ut små "kattproblem" och allt var frid o fröjd. Ett ögonblicks verk och sen är allt förändrat…hemskt..

God förmiddag!
Känner med dig Monica, förstår hur du känner. Jag förlorade en av mina kattungar igår (den lilla maskade hanen)
.
Idag händer det inte så mycket, håller på att stödmata en av kattungarna som inte vill dia. Men han har gått upp i vikt jätte bra inatt så jag håller på tills han börjar dia.

#8 men nej då, vad har hänt? Stackars dig 
Ingen bra dag idag..
Tänker på dig Monica.L
Det är så sorgligt..
Jag beklagar sorgen Fritz, jättetråkigt att höra!!
Idag skulle min mamma fyllt 60 år om hon hade levt. Hon bara dog utan anledning, hon var helt frisk och mycket aktiv men fick en propp som satt så illa så hon hamnade i koma och dog. Imorgon är det 5 år sen men det känns som ett år sen kanske.. Lika jobbigt fortfarande.

Tänker på dig och förstår att det är tungt.
Stolt ägare till tre La permer

#9 Han gick upp i vikt o sedan rasade till födelsevikten, försökte mata honom men då hade han redan gett upp och ville inte svälja…
#10 & 11 Tack så mycket!
#12 så himla ledsamt att höra…lilla killen…

Jaha, tillbaka i sta'n en kort stund. När arbetsförmedlingen kallar får man rätta sig i ledet och stå i givakt när de ropar upp namnet, annars får man ingen ersättning. Visst förstår jag att någon sorts motprestation måste finnas från min sida när jag får ersättning när jag är utan jobb, men i samma stund man kliver innanför tröskeln till arbetsförmedlingen så är man nästan omyndigförklarad. Helt otroligt att de ändå tror att man kan jobba och klara sig i arbetslivet utan pekpinnar och någon som håller i kragen hela tiden…
…och eftersom jag är singel och inte har en egen familj så ska man söka jobb i hela Sverige, utan en tanke på mig som person och om jag klarar att slängas ut i världen utan ett socialt nätverk. Blä! Arbetsförmedlingen i Värmland är bäst i landet på att sätta folk i arbete, men frågan är hur många det är som trivs på sina nya arbetsplatser…
Jaja, detta var min ventilering för dagen 
STOR KRAM till alla som har förlorat någon!
Vilken tung dag … har tänkt på dig massor Monica (och er andra "närbesläktade" med) och kan inte riktigt förstå det hemska som hänt … sen kommer man in här och läser om mera sorgligheter … det är verkligen en konstig och tung dag idag.
Mina tankar är hos er alla och jag hoppas verkligen att ni känner stödet och omtanken här från alla!
Varma kramar!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God eftermiddag. Lider med er som förlorat en vän.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll allihop. Ingen munter dag idag på forumet. Blir alldeles nedstämd av att läsa om alla dödsbud, kattkränkningar (aftonbladet, och sjukdomar. Nu får vi hoppas att det vänder och att ljusare tider står för dörren! Jag har inte så mycket mer att tillägga, förutom att jag instämmer i sorgesången som sjungits här på iFokus idag. KRAM till alla er drabbade.
#18 Tack Lullan du är bäst! 
Sov gott alla mysiga folk!