Busan
Busan växer så det knakar :D Köpte den här leksaken förra veckan men förnst nu idag har hon upptäckt att den var ju riktigt rolig, tunneln i bakgrunden är hennes absoluta favorit :P sen en korg som farbror sotis ligger i och ett babygym för katter :P hehe… Är det inte barnens leksaker man har så är det katternas :P hela vardagsrummet är fullt av leksaker, klösträd m.m :P
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
Vilka vackra vågor hon har!!!
Ja dessa vågor har preeecis kommit :D eller ja inte idag bara poff sådär men under dagarna :D
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3

Hon är supervacker! Fin päls har hon fått också! Jag visste det. 😃Pussa henne minst en miljon gånger från mig är du snäll. ♥
Jag lånar dessa bilder om jag får!?
Hoppas ni får en härlig Påsk!
Absolut låna på du :D Glad påsk till er med…
ja verkligen en snygg katt,med snygg päls.Roligt!!

#5 Tack och kram!
Vacker liten tjej ❤️
Pappa Neo hälsar ❤️
vilken söt en :)
Ja hon är otroligt söööt och fiiin :D charmar alla som kommer på besök å ska lägga sig i knät vare sig det går eller inte :P hahaha….många som sagt att hon är så otroligt söt och vill ta me henne hem :D då är man stolt över sin bebis som inte är så bebis längre :P <3 :D