Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 360 ggr
Leffe
0

26 mars

I eftermiddag ska jag iväg för rådgivning om hur jag ska träna för att bland annat gå ned i vikt. Ska bli intressant att se vad jag kan göra för aktivitet utan bli för andfådd. Idag håller katterna igång så bara se dem blir man nästan helt slut.

Sköt om er

nakenkatt
0

God middag på er.Jo det där med att röra sig,var och simmade igår,man har ju en kondition som heter duga.Orkade 500m.Men det ska bli bättre.Idag tänkte jag faktiskt ta en liten promenad.Nu har jag bara tre pass kvar på min arbetsplats,det känns tungt.Tisdag efter påsk börjar jag på daglig verksamhet,ska ha hand om en grupp 20 åringar med diagnosen aspergers.Blir nog bra det också,men varför måste det omorganiseras hela tiden,det är ej bra för varken personal eller brukare.Men man har inget att säga till om tyvärr.Ha en solig dag.

Gia
0

Vilken solig härlig dag med 4 plusgrader i skuggan. Nu syns det attvåren är på väg. Den 15 april skall sommardäcken vara på bilarna och då känns det som om det är vår. Tänk så fort det gått redan snart april och det känns som om det nyss varit jul. Ha en fortsatt fin kväll.

Frajdah88
0

Länge sedan jag skrev något.. Här har vi börjat med operation hönsnät ute på gården, blir förhoppningsvis superbra! :) Har varit ett riktigt kanonväder och ett plus är att det har tagit hårt på snön. Fler såna här dagar vill jag ha, är ju snart tomt på snö på gården! Jippie! :) Ha en trevlig kväll! /Fridah

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"