Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 187 ggr
Anna77
0

Vad gör ni ikväll??

Sitter här med ett glas vin och väntar på min sambo som kommer hem om en stund, sen ska vi gå ner till hamnen där det är massa jippo ikväll, bl.a The Ark som spelar m m.

Vad gör NI?  Lördag..

Lullan1
0

Jag ska se kronprinsessan på tv:n nu kl 21… Generad Ja, jag vet att det är töntigt, men jag gillar såna program!

Ha det så kul i kväll Anna, hoppas att det blir en bra kväll!

kissan78
0

Här håller vi på att städar för fullt. Chino ska få en dejt imorgon så vi måste förbereda för det. Iofs så behövs bara katt-rummet städas men man vill ju gärna ha 'fint' när det kommer besök. ;)

Hoppas ni får det trevligt ikväll Anna77!! Som så många andra älskar jag The Ark så jag är ju inte det minsta avundsjuk! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MariaT
0

Nu blev jag avundsjuk, The Ark Smiley 3d coeur sourire.gif

AnneAlva
0

Sambon och jag har druckit lite vin och spelat monopol (Generad). Nu ska vi ut till tv-soffan och se på film. En slappar-lördag med andra ord. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

..är gräsänkling (och vrålförkyld)….legat i soffan o tittat på Vincent (deckare) med tre kokheta katter som snusat.. på mig..var tvungen att försiktigt smyga därifrån för o snyta mig, gå på damrummet och dricka lite ramlösa o kika in här..regnar för fullt ute nu…ja så exklusiv är min lördag, orkar inte så mycket mer..snörvel..nys..o snörvel igen..

smirik
0

sitter hemma ensam, sambon är på jobbet och mysar med ett gäng krullbebisar, snorpapper, te och hostmedicin …sköönt

AnnaS
0

Har precis sett på Viktoria och min mamma vann fotbollsresan till Madrid. Hon vinner aldrig annars! Vi ringde på kocken, för honom ville jag ha i mitt kök Kyss Pappa önskade fotbollsresan och mamma blomresan. Eftersom hon var den som skötte telefonen så var det hon som vann och min pappa är nöjd Skrattande Dessutom så är EM-kvalmatchen på hennes födelsedag!

AlexH
0

jag sitter och läser tre veckors inlägg! är tillbaka från semestern och hade inte tillgång till dator

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Firat med Victoria har jag gjort, nu är det Roms uppgång och fall.Kul att din mamma vann Anna!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Hej!!

Ligger ÄNTLIGEN ute i segelbåten ute i skärgården..idag var det toppenväder och jag mådde liite bättre så jag chansade och vi drog iväg..
Vad tror ni att det gör nu???JO…regnar..men,men det smattrar skönt på rufftaket och det är mysigt att sitta och dricka the o mackor,läsa och-surfa på nätetGenerad-min särbo har med gratis trådlöst bredband via 3G sååå -jag hade ju mest tänkt läsa böcker men..var tvungen att kolla.Vi har innan dessutom kollat på digital tv-nyheterna..

Fick t.o.m uppmaninga av särbon att gå in här för att han undrade hur bra uppkopplingen funkade!Otroligt egentligen..att ligga i en båt ute i skärgården och ha direktkontakt med hela världen..
Ja-man tyckte ju tidigare mobilen var fantastiskt..utvecklingen går snabbt!
#0 Hoppas the Ark koncerten var bra!!Kul att vi är ganska många Ark-fans härSkrattande-jag vill gärna se dom när dom kommer tillSthlm(de var ju på allsången -men..)
#7 blir alltid imponerad av att höra folk som vinner när de ringer in-såg ej programmet men förstod att det var insamling..Jättekul!!

Hrm..jag lär kolla in här nån stund om dan kanske..Blir ju mycket att ta igen annarsGenerad

Vi kommer nog inte kunna påbörja Gotlandsseglingen i morrn-ser ostadigt ut ett tag..Får sovmorgon i morrn det skulle regna till 12!!
Är så lycklig över att magen verkar vara bra nu peppar,peppar..

God natt på er alla -hoppas ni haft en bra dag!