Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 319 ggr
nakenkatt
0

God middag den 25 mars

God middag.En riktig vårdag.Mina kattbarn växer,äter och bajsar så det är precis som det ska.Imorgon ska jag skicka iväg ett DNA test på den förmodande chokladmaskade killen.Och Metallica är parad så det är bara att vänta tålmodigt på ett svar.Min förhoppning är ju givetvis att hon nu äntligen är dräktig och kan ge mig en liten dotter.Ikväll planerar vi att åka till badhallen och simma,känner att jag måste börja röra på mig mera.har blivit hemskt mycket stillasittande en längre tid.ha en riktigt bra dag mina vänner.

Leffe
0

Det där med att röra sig är något jag behöver också, men måste hålla mig från andfåddheten. Ska iväg och prata med sjukgymnast i morgon.

Sköt om er

noir
0

Nakenkatt: Mysigt att pyssla om kattbebisar, simma lät inte helt fel. Själv är jag en valross och känner att vatten är en bra miljö för mig just nu ;)

LeffeD: Som asmatiker så får man skynda långsamt och bygga upp sitt flås så kroppen inte behöver jobba för mycket än vad som faktiskt är hälsosamt. Ett springa ett maratonlopp kan vara lika jobbigt som att gå från A till B för andra. Lyssna på kroppen din och självklart sjukgymnast, hoppas ni hittar något som kanske kan vara roligt och bra för dig. :)

Själv sitter jag och laddar. Har en bra dag. Har varit rätt stilla och har därför inte så förskräckligt ont i kroppen av foglossning att jag behöver starta TENS och lägga upp en plan på hur jag ska göra för att uträtta så mycket som möjligt utan att behöva röra sig haha
Tanke på hur mycket solen värmer idag så känner jag att jag är värd glass. Funderar på om inte en promenad till affären i den underbara solen och köpa lite glass är en bra uppgift för dagen. Hoppas på att den värsta smärtan håller sig borta….

nakenkatt
0

#2 ja unna dig en god glass!!!

MonicaLagerquist
1

Jag har nyss kommit in efter dagens första promenad. Går ju en mil ena gången och en halvmil lite senare. Dagens promenad gick bla till posten så förhoppningsvis får fem söt tårtor ett paket imorgon.

Hade vi haft ett badhus i rimlig närhet hade jag gärna simmat en sväng varje dag men med tre mil enkel resa blir det ju ett helt företag. Simmade massor nere i Thailand. Fast det roliga är ju att man mest simmade på stället. Strömmen var så pass stark att det i princip var omöjligt att komma framåt.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
0

Har varit en hektiskt dag på jobbet men nu ska jag i väg och rida extrapass. Roligt och spännande då den gruppen är snäppet duktigare än mig.