Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 740 ggr
ChatNu
0

Nu flyttar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Märta till sitt nya hem…
Lite bilder på en dam som blivit stor..

ChatNu
0

bild

ChatNu
0

en till

AbigailGabble
0

Ååååh! Men herregud, så fin! Och den rosaröda nosen… Jag säger det igen: Ååååh! Kyss

ChatNu
0

En bild på Aro på väg till sitt nya hem för ca en månad sen..

MonicaLagerquist
0

Så vacker han är.Kommer man att kunna se honom på någon utställning framöver eller blir han en ren kosekatt?

Stolt ägare till tre La permer

RexPect
0

Fiiiiinna! Aro=Kysspuss!

Buffy-co
0

Lika fina båda två..gillar också Märtas rosa nos..gillar rosnosar!
Det har min lille gubbe också..
Men åhh vilka vackra katter båda två-är de kullsyskon?

Eine
0

Rosa nos..? denna är delvis rosa eller ja, det är två olika rosa färger eg.,visst är det häftigt?Lite utanför tråden kanske..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

#8 Åhh så himla fin kattKyss
Nu menade jag ju rosa nosspegel- min har ju ingen rosa näsa om man säger..utan bara en liten rosa spegel..

Men katten du visar har ju rosa näsa-men svårt att se på nosspegeln-lite där med väl?Så jättegulligt!!
Ja-nosrygg heter det väl ??GeneradHrm inte näsa..

Hursomhelst-jag älskar rosa näsor/nosryggar samt nosspeglarSkrattandeGosrosnosar!

Eine vem är katten???

Eine
0

det är S*Djäknens Ramona Doo-Bop, hon ska flytta till Holland

ChatNu
0

#3 Tack..så jättemycket.. 

#5 Det verkar som han blir en utställningskatt i alla fall för intresset finns. Ev. skall han reggas över till Sverak.
Men jag vet inte hur allt blir..men ev. skall de i alla fall komma på NW för han är kvalificerad dit.Glad

#6 Tack såå mycket!!

#7Tack!! Ja de är kullsyskon & rosa nosar är ju så sött…

#8Vilken söt nos & de små rosa näsorna är man ju svag för. Och katten på bilden var ju urgullig..

#8 Gosnosar är underbart & crx är ju mästare på att uppvisa nosar som man måste gosa med i massor.
//Maria

La_Joz
0

Maria, det är klart att han ska få komma på NW!!! du får övertala dem om inte annat. Isa är också kvalificerad, så vi ska dit. Det är ju trots allt min klubb som anordnar det… Du kommer väl även om inte Aro ska ställas?

ChatNu
0

#12 Japp jag kommer med Blondie eller rättare sagt hennes nya matte. På NW.
Sen kanske hon deltar hela helgen men det avgör hon som har henne..Självklart så gör jag allt för att Aro kommer & jag hjälper dem i så fall.
Om allt är som det ska med mina nya bebbar och så..beror lite på om jag hunnit vaccinera dem..så kommer jag med nån av dem.
Min nya kille Bullen kommer i alla fall att ställas ut under helgen..
Kul att träffas ..ser fram emot det *kram*
//maria

Anna77
0

Vilka fina katter/bilder ChatNu!! Jättesöta!

Lullan1
0

Vilka fina bilder! Kul att du klämde in en bild på Aro, min absoluta favoritkille! (tillsammans med Näsan och Findus)

Han är så himla snygg!!!

ChatNu
0

#14 Tack så mycket!!Glad

#15 Tack…Javisst är Aro en snygging & får jag flera bilder visar jag upp dem. Findus & Näsan är oxå mina favoritpojkar..och Findus näsa lixom Näsans är ju sååå pussvänliga som det bara går..Kyss 
//maria

Elica
0

Dom är faktiskt fina (i mina ögon), Märta, Aro och Blondie (var hon också fån samma kull?). Jätte fina drag och allt tycks vara i balans. Inget extremt, men fina proportioner. Gratulerar.

smirik
0

2 fina ungkatter - märta kan ju snart ta in arabiska kanaler också Flört

Eine
0

#18 hahahaha, jo det ser så ut

ChatNu
0

#17 Tack! Jo, Blondie , Märta & Aro är syskon & alla tre var så mysiga.

#18 Tack…hihi.. Jo hon har paraboler som heter duga *ler*
//maria