Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 224 ggr
Hanna-H
0

Mor och barn mår BRA!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni kanske har blivit lite oroliga nu eftersom jag inte har haft tid att skriva något på forumet, men mamma katt och alla ungar mår bra! Bullan är fullt återställd, och det verkar bara som att det var bitar av en moderkaka som var kvar och behövde komma ut, vilket den har gjort. Alla ungarna har gått upp i vikt som de ska och mer därtill - de två senaste dygnen har alla bebbarna ökat 20 gram per dygn! Förvånad Det kommer bli ett gäng "korvar" här också känns det som. Vi tvåbeningar fick en leverans med gräs igår, lite oväntat, så vi har ägnat två dagar i trädgården med minst sagt ansträngande kroppsarbete. Så någon uppdatering av hemsida och fundering över namn har vi ju INTE hunnit med, men väl har jag tagit några bilder. Och de är FÖRTJUSANDE, de små bebbarna! <3

Hanna-H
0

Mera bilder…

Hanna-H
0

Å en till…

Hanna-H
0

Mera mera…

Hanna-H
0

Nu får det räcka Flört

A-M.H
0

..gått upp i vikt som de ska…o mer därtill..ha ha ha ha..underbart…mer bilder..tack…Skrattande

La_Joz
0

Så söta de är! Ja, mer bilder vill vi ha!!

Hanna-H
0

Jaja, A-M, om du tjatar så..  Flört

Hanna-H
0

Här har vi lilla tjejen närmast i bild (hon har ju ingen fläck på huvudet). Imorgon kommer hon ha dubblat sin födslovikt om hon går upp som de senaste dagarna. Starkt jobbar på 5 dagar. Skrattande

Spotless
0

Härligt att de mår bra allihop! Hon ser så nöjd och fin ut mamma katt! Vad är det för kön på de vita? Lite nyfiken bara!

Hanna-H
0

#9 Det är två hanar och en hona (samt en blå hane)

Leffe
0
A-M.H
0

….mmmm..godingar..vad fin o pigg Bullan ser ut…jag kallar dem för blåfläck-killarna, lilltjejen o rudolph Kyss

Buffy-co
0

#12 å…vilken ska hem till dig dåOskyldig???Skrattande

A-M.H
0

..nu ska ni få höra…..att det kommer jag att tala om….när det är dags för krabaten/krabatan att lämna Örebro ja om ca 12 veckor…..Too Funny

Hanna-H
0

Nu har vi namn på de små skruttarna också! (Med reservation för ev ändringar.. )

Vit hona - S*Brave New Curl Diamonds And Rust

Vit hane 1 - S*Brave New Curl Dream Evil

Vit hane 2 - S*Brave New Curl Dream Of Mirrors

Blå hane - S*Brave New Curl Double Nature

Elica
0

Grattis Hanna, och A-M.H Något sådant var i luften. ;-)

A-M.H
0

Rudolph fick namn efter senaste Mustash-låten eller ???

Du har alltid häftiga namn på Brave Curl missarna.Cool Coool !!

Hanna-H
0

#17 Stämmer bra, hade en rätt lång lista med potentiella namn på D (värre med E-kullen - hövva, där är det tunt!), men Double Nature är ju rätt tufft och dessutom aktuellt! Kan du pricka in de andra då? Flört

Anna77
0

Fina sötbäbisar Skrattandeoch fina namn! *Brave New Curl Dream Evil cooolt namn!

Buffy-co
0

#15 en viss person här på forumetCoolskrev häromdan att hon var en "Double Nature"…

…….Oskyldig

A-M.H
0

Diamonds and rust..kan det vara Joan Baez

Dream Evil ….namnet på ett band

De resterande är Iron maiden..ja utom Double Nature…eller???

EvaG
0

Gud vilka fina bilder!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Hanna-H
0

#21 1. Fel

2. Jo, det med, men inte i det här läget.

3. "De resterande" hihi, jo, den resterande - Dream Of Mirrors - är ju onekligen en Maiden-låt Glad

Hanna-H
0

#22 Och jag lovar att de små godbitarna är ÄNNU bättre i verkligheten! Skrattande

Hanna-H
0

#20 Haha! Vad roligt! Jag var tvungen att leta lite (har ju inte riktigt hängt med här senaste dagarna) men så hittade jag VEM. Men nu ska du inte lägga ihop ett och ett och få tre, för det blir nog en annan misse som landar hemma hos A-M…

A-M.H
0

#20 javisst är det lustigt…helt utan "connection"

#23 Ja ja ja förstod att Joan Baez var fel, men hon har gjort en låt som heter det…

Nå din lilla "nippertippa" give me the rigth answers……inte hålla mig vaken så här länge..jag är ju sjuk juuu…

Hanna-H
0

Diamonds And Rust - Judas Priest

Dream Evil - Dio (titelspår på albumet med samma namn)

Och de andra prickade du ju! Dock gissade du ju inte rätt på antal ungar så jag vet inte om det blir någon katt.. hiihihi.. Flört

Har du blitt sjuker?

Hanna-H
0

Tror A-M är kattungesjuk!

(helt OT, min chef trodde jag hade fått tjejbaciller när jag var krasslig innan semestern.. nog för att jag kan vara lite manhaftig, men inte SÅ..)

Buffy-co
0

#25 Vadåå???JAG?Jag har inte sagt nå't….Hemlis

#26 Ja..här ju en till sjukling men en lite bättre sådan..vaken alldeles för länge flera nätter nu..Ska nog försöka stänga locket på lapen nu..man fastnar liksom!

A-M.H
0

Sick In Bed Va va va ingen katt…jo du..jag vet var ni bor…jag kommer och hämtar en bara…..

Mmmm..hemskickad kl 10 från jobbet, rödögd, svamlig(ja lite i alla fall) ont i halsen, ont i kroppen, vet om varje andetag jag drar..fy för den lede, sov hela eftermiddagen tills K kom hem, frös fast jag låg med raggsockor, ylletröja, två filtar o ett gäng katter.

Buffy-co
0

#28 Hahaha…snarare kattungebaciller väl..-du alltså!Glad

Hanna-H
0

#30 Usch och fy, inget skojsigt..! En annan har ju värk i kroppen också, när jag körde ett benpass på gymmet i tisdags, la en timmes promenad ovanpå det och toppade med 20 min yoga, trodde jag inte jag skulle krypa runt på alla fyra i trädgården de två kommande dagarna.. ujujuj.. Vi får se om J och jag lyckas stappla oss upp för trappen, annars får vi väl sova i sofforna här nere.

Oroa dig inte för katten du.. Flört Och krya på dig!

Buffy-co
0

#30 Usch vad hemskt det låter-hoppas du mår bättre i morgon och att du kan sova i natt!!

A-M.H
0

Club Me …milde tid…slå chefen ….tjejbaciller..lite kattungesjuk är jag ju också förstås…lite..????ähum

Men nu måste jag i säng..ja alla här Snorkfröken som är kvällstrött sitter i mitt knä med gamnacke o sover…lilla snorplan..

[Wiveka]
0

Grattis till kissungarna! Skrattande

Gärna en liten blå kille vid namn S*Brave New Curl Double Nature……..javisst ja, vi väntar ju oxå kattungar så det blir inget kattungeköp just nu…..

Daniella
0

vad söta dom är

smirik
0

förlåt men kunde inte låta bli att gapskratta, dem är ju små fettknoppar Skrattande Helt underbara och är så glad att bullan mår bra igen

Hanna-H
0

#37 Hälsosamt runda skulle jag kalla det Flört

Lullan1
0

Åh vad söta! Vill se meeer bilder på gullungarna!

Häftiga namn du har kommit på! Det gäller nog att ha lite fantasi när det gäller kattuppfödning! Flört