14 mars
Oj vad jag är uppe tidigt. Solen skiner. Katterna sover. Och jag ska till läkaren och få veta hur jag mår i siffror.
Sköt om er
God morgon, strålande solsken idag igen efter gårdagens plötsliga snöfall. Är inne på sjätte dagen med min hemtenta men börjar se ljuset i tunneln.
Idag fyller min mamma år, hon fick en tidig ovälkommen present igår, besked om en kommande cellgiftsbehandling. Så det känns rätt tungt idag.
God morgon alla.
#1 Cytostatikabehandling låter jobbigt,men kan fungera väldig bra. Lycka till.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sol här också ute förstås.Men ej i sinnet.Följer utvecklingen av det aktuella självmordet i kumla,där en 13 årig tjej tog sitt liv i fredags.Har barnbarn i samma klass så det vart väldigt mycket känslor.Det har spekulerats en del på gator och torg,kumla är litet.Minst två killar här är misstänkta för nätmobbning.En trist historia som vi hoppats snart har lagt sig.men barnen mår ju så klart dåligt.Annars är det som vanligt mina kattbarn äter och växer.idag blir det en liten utflykt med shopping tillsammans med bästa vännen.ha en trevlig dag.
Jobbar kväll i dag, känns inge vidare då jag är trött och seg. Urkallt har vi haft det idag -18 i morse!