Kärleksgnabb (bildbomb)

Jättesöta bilder. Det där känner man till…

Rooligt! Känner igen det där att två busar och en tredje med överlägsen blick med ett stänk av nedlåtande avsmak bara tittar på….
#13 Hihi, jo… hon har en viss förmåga att se riktigt fisförnäm ut, min princessa!

#9, är det en fot som står upp eller en svans i skarp vinkel? Hur som helst…snygggggg brud…..
#15 Det är Doris svans, hon har den så… Det kallas för ekorrsvans.

Sicka sötisar..först en massa gos sen bara bus..
Lullan vilka goskatter du har..så mysiga.
Älskar spelet de har mellan varandra & blickarna..katter är ju underbara
//Maria
Vilka härliga bilder!!!

Sötnosarna! Kul att de trivs så bra ihop! Findus är som en stolt pappa åt Jissa!
Äntligen nya bilder på min kärlek (hoppas Isa inte tittar, svårt med två tjejer ju)! Matte tycker att Doris är sötast, men hon har ju inte fattat att det är Jissa som är den riktiga donnan i familjen. /Fuffens
Tack vad ni är gulliga! Beträffande Fuffens funderingar, kommer jag att vidarebefordra dessa till Jissa när Doris inte lyssnar… 

…ha ha ha ha…jag tror banne mig att det precis så de tänker 

Vilken skööön bildserie man känner ju igen det där 
Vilken härlig bildserie! Det är ju precis så där det är, först börjar det med massa tvätt och gos för att sen övergå till en kamp och avsluta med ett rejs genom hela huset!!
Vad stor Isa blivit!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Men guud så fina de är! Massor av kramar till dig och några extra till Findus! Ja, till de andra också förstås!
PS. är det ok om jag snor bilderna? DS.

#24 Nu menar du väl Jissa? Isa har iofs blivit stor hon med, men inte ska vi väl stjäla tråden från Jissa och co! 
#25 Vad kul att se dig här! Självklart får du ta alla bilder du vill av mig på Findus och gänget! 

#27 Jo, det var ett bra tag sedan sist. Tack, norpar dem direkt!
#28 Titta gärna i mitt fotoalbum, där finns en massa bilder till du kan norpa! 
Lullan! Tack för sötbilderna! Vad kul att du dammade av kameran *hi hi*
Jättefina och roliga bilder på söt-gänget!!!
Tack Anna! 
Findus 

#32 Så gullig bild! Liknar nästan Findus på pricken!

Men…jag hade inte skrivit något här!!
Jag som beundrade bilderna fånleende i går..men glömde skriva om det tydligen.
Helt underbar bildserie!De ser ljuvliga ut Findus och Jissa när de turas om att putsa varandra-riktigt fin kyssar också
Detta får mig att tänka på när Danne och Buffy höll på så där..katter ska verkligen vara minst två
tycker jag(finns undantag förstås..)..men Buffy ska ju få sällskap framöver..
Jissa är verkligen min favorit hemma hos dig-fastän alla är söta såklart!!
Tack vad snäll du är! Jag skulle gärna vilja se lite bilder på Buffy och Danne, om du vill och orkar lägga upp dem alltså…
#26: Ja självklart menar jag Jissa ….. 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#35 jo jag ska göra det..Ska påta ihop något-kanske i morrn redan om vi ej sticker iväg då..
(Jag är lite bättre peppar peppar..så kanske..)
Har tänkt skriva "till minne" om Danne men har ej orkat-det är så mycket att skriva om honom att det känns övermäktigt..
Men det kommer!
-sen..