OT: Bebbar

Jättegulliga bebisar! Grattis! Många pussar till skinnknytena 
Och grattis till pojken, både du och Martha måste vara riktigt stolta :)
OT - när kommer bebbarna upp på Sphynx-dillan? 

#4 Tack så mycket ..jo vi är båda stolt över denna underbara kisse..
Angående Dillan..vet man aldrig

//maria

#2…häftig bild…verkligen..
Åh vad härliga! Bullen är helt fantastiskt vacker!!! Skulle så gärna vilja träffa en Sphynx på riktigt, men tyvärr finns det ingen här… *suck*

#6 Jag gillade den bilden..han hade bara varit här ett par dagar & så gosade vi. Han var bara tvungen att bita i mitt halsband & min väninna var påpasslig & tog kort på honom..
#7 Tack! Tråkigt att du inte har någon i närheten…så att du kan få borra ner näsan i ett litet skrynkel..
Hade gärna upplåtit mitt hem i så fall för lite nakisgos..
//Maria
#8 Det tackar jag för… vem vet, jag kanske har vägarna förbi någon gång? 

#9 Japp vem vet & du är såå välkommen
//Maria

Dem är sååå fina 
De är söta, men det där med pälsen…
#12 Vilken päls Leffe? *ler fånigt* De är ju supersöta!!!
jag älskar alla söta kattungar, men päls måste de ha för att få flytta hem till mig…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Haha!! pälslösheten kanske är lite annorlunda..ni är ju för härliga..
men nakisar för mig är nåt sååå ljuvligt & pussa alla skrynklor & veck är som en dröm. Dom är varma och goa..mmmm
mumma säger jag bara..fast krull är oxå väldigt mysigt tycker jag..pussar mina krull i nacken varje dag & de är så mjuka & luktar gott.
//maria

Så fina de är!! Och va vacker Bullen är! Måste nog ta mig till Kungsbacka nån dag och hälsa på er…

Ska till min skam säga att jag aldrig har provgosat en sphynx, jag har inga bekannta med nakisar och har aldrig varit framfusig på en utställning och gått fram till de som har. Får kanske göra gemensam sak med La Joz och åka till Kungsbacka?
Eller mumsikoff, var bor ni? Det är väl också i stockholmsomådet, då finns det ju två potentiella besöksoffer. 
Bebisarna var jättesöta, lite ovant bara att se smått utan päls. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#16 Tack..ja du kanske får vägarna förbi..
Bullen är en riktig charmgris..
#17 Tack!! Det finns en hel del sphynxägare i Stockholm men jag bor 2 mil söder om Göteborg..så det blir ju lite långt att åka..
//maria

#18 Ja, det är typiskt mitt förvirrade tillstånd. Jag kunde ha svurit på att du bodde Stockholm. Får helt enkelt plugga på Sverigekartan på nytt… 

#19 Annars kan du ju alltid komma hit till mig på besök, så kan vi ha vägarna förbi Kungsbacka tillsammans! 

#20 Åh vilken bra idé! Det måste gå att ordna på något vis med tid och monetära tillgångar. Isa har jag ju träffat, men jag vill gärna träffa Misti också (och sambon, men bara kanske
).

#21 Ja, han är en riktig gottegris min sambo, så det är bäst att hålla hårt i godispåsen! 
Maria, bilden i #2 är verkligen helt underbar! Jag kan sitta och titta på den läänge! Först såg jag inte att halsbanden faktiskt hänger på någon, utan man blir så upptagen utav att titta på Bullen så man ser bara halsbanden som en vacker detalj. Duktig fotograf måste jag säga!!
Så häftiga små nakenfisar!!! De är så söta när man ser alla veck på dem …. *ler* Och Bullen - han är en snygging!!!
Dottern älskar sphynxar och tjatar i princip varje dag på att det ska flytta hem en sån hit - NEJ säger jag, de ska ha päls! ;) Men från att ha sagt BIG NONONO säger jag numera Skaffa en när du flyttat hemifrån och helt ärligt *viskar* så är de ganska häftiga och riktigt mysiga att klämma och känna på .. har ju övat lite på Kissans Chino …. ;) Men ändå, nog känner jag att de ska ha lite mer päls än så … ;)
Jag antar att de är fantastiska värmekaminer under täcket???! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
vilka sötnosar! Så fina katter! Gillar dem jättemycket!!!!
Söta är de, men jag vill nog ha lite päls att gosa med.

#22 Bilden på Bullen är en sån där bild som man bara lyckas få ibland..min väninna fotade honom med sin superbra kamera medans han bet i mitt halsband.
Vi tänkte bara på att få lite bilder men blev glada över resultatet
Här kommer en bild till..Här ser Bullen spontad ut 
Kan säga att mitt halsband fick en buckla *hihi*
#23 Hoppas att dottern kan få sin lilla nakis när hon flyttat..och jag tror att ju mer man umgås & träffar en nakis ..desto bättre.
Men jag kan förstå att man kan ha svårt för detta med naket…
#24 TACK!! så mycket..
#25 Tack..ja päls är oxå mysigt..speciellt krullig päls..
//maria

Sweet kittens! 
# 30 Min sambo hälsar att de är jättesöta!!!!!

#30 Så sött när de nästan går på varandra!!