Dagböcker ????!!
Har upptäckt att nya dagboksinlägg inte bara är från oss på cornishrex.ifocus utan från alla möjliga andra. Visst kan jag väl gå in o läsa i de"okändas" men….
Skulle tycka att nya dagboksinlägg som kommer upp även informerar om från vilken sajt, så slipper man (jag) knappa in på "okändas" sidor.

De dagboksinlägg som kommer upp som nya är från alla som är medlemmar hos oss. Är de inte medlem här, så syns inte heller deras dagbok. Det finns ju dem som är medlemmar på nästan varenda sida, men kanske inte är aktiv på mer än en eller två. Deras dagbok blir ju synlig för oss, även om de inte skriver nåt här.
Det är ett bra förslag att skriva vilken sajt, men problemet är ju just det att man kan vara medlem på flera. Ta mig till exempel. Jag är medlem på bland annat Cornishrex, Trädgård, Katter, Djurfoto, Glamour mm. Om jag skriver ett dagbokinlägg så kommer det synas på alla dessa sidor, oavsett vad jag skriver om. Jag kanske skriver om Cornish en dag, men om mina balkongodlingar nästa dag. Eller så skriver jag bara dagbok allmänt. Därför spelar det ju ingen roll om det står sajt. Förstår du mig, eller skrev jag bara svammel nu… 
aha..

…aha…säger nästa aháare…

Anna77 och A-M.H: Jag tolkar era "aha" och "aháare" som att jag inte svamlade alltför mycket. 
La_Joz, jag tycker det var bra förklarat

..japp..det gick upp ett ljus…

Kom på en annan sak som hade varit bra, och det är om man kunde "prenumerera" på olika personers dagböcker. Ungefär som man kan välja "Mina favoriter" på höger sida för att se vilka som är inloggade. Ja, jag vet att det finns en prenumerations-funktion redan, men jag skulle vilja ha en som är lite enklare. Kanske att personens namn är i fetstil i "Mina favoriter"-listan.