Nilsson hemma igen :-)
TACK alla underbara människor för ert stöd och alla snälla ord och hälsningar!!!!
Nu är Nilsson hemma och rätt pigg, han har ätit och kissat på lådan och nu ligger han och sover i min säng! *GLAD*
Vad underbart!!! Krama Nilsson så mycket från mig och berätta att jag varit sååå orolig för honom!

Vilken tur, och hoppas nu att han får stanna hemma!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Åh vad skönt och roligt att höra att han är hemma igen och mår bra och att DU oxå mår bra!!!! *kram på er* Nu hoppas vi att han fortsätter må bra och får stanna hemma!!
Sköt om er!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Åh, så skönt att höra! Ge han nu ordentligt med kramar och pussar från mig och missarna!
Åhh, vad härligt!!!

Underbart!!
-tänk om han visste om att vi alla hållit tummarna för honom runt om i landet!Hmm vem vet-kanske han visste det…
Förstår hur glad och lättad du är nu-hoppas nu att han får vara frisk länge!
Vad bra och skönt
Åh, så skönt! Vi har pratat och oroat oss mycket för Nilsson här hemma. Pussa lite på honom från oss! 

Välkommen hem Nilsson. Krya på dig ordentligt.
STOOOORA KRAMAR OCH BLÖTA PUSSAR FRÅN
Flisa, Missan o Baileys

Ge honom nu en riktigt Gos-rehab….

Åh, vad härligt! Vad skönt det är när allt får ett lyckligt slut!

Åh vad skönt! Nu får han se till att äta upp sig och gosa och mysa så mycket han bara kan med sin fantastiska matte som varit så orolig för honom. Härligt att höra att han verkar må bra nu, pussa honom från mig och Nepthys!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åhh, vad glad jag blir! Hoppas han stannar där nu! 
Hur mår han idag, vår lilla prins?
Jag blir rörd av er uppmärksamhet och snällhet!!!!!
Nilsson har sovit på min mage inatt och han har ätit både specialfoder blötmat och torrfoder och är pigg och glad!
Helt underbart att ha han hemma och se att han är så pigg!!!
#15 Vad skönt att höra! Har ni fått några provsvar eller hört nåt annat från veterinären om vad han kan ha varit för sjuk?

Skönt att höra, sköt om Nilsson och dig! Klappning med mjuka tass från mig och katter.
# mja…inte riktigt men anorexia och en svår infektion men de hittade inget annat fel eller var infektionen satt..
#17 Tack så jättemycket!