Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 222 ggr
rexmamma
0

Weminas bebbar 6 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller bebisarna 6 veckor. Det går undan. Nyss var dom vingliga på benen och nu far dom runt som skållade råttor  Skrattande

Här är Anthon som ska bli kompis med Peter i Göteborg. Lite blyg här..

rexmamma
0

En bild till på gullkillen

rexmamma
0

Jägaren Maya

rexmamma
0

Och en till

rexmamma
0

Bubbly poserade idag

rexmamma
0

Och en till

La_Joz
0

Åh, så söta det är! #4 och #5 ser verkligen inte ut som samma katt. Tänk så mycket vinklar och ljus gör…

cherish
0

Åh Maya …. Hon rörde verkligen mitt hjärta … vilken underbar liten sötnos … *love* Hon är verkligen helt bedårande ….!!!!! Kyss

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

A-M.H
0

..ååååh…anthon..gullenosen….ja ja de andra också…men anthon..Hearts

smirik
0

Dem är alla jätte fina men Maya är något speciellt Kyss

Spotless
0

Grattis på 6 veckors dagen! Vad tjusiga de är!

EvaG
0

Fina bilder, men Bubbly
Smiley 3d amoureux content.gif

Medarbetare på Vilda västern iFokus

La_Joz
0

Jag måste erkänna att jag fortfarande blir avundsjuk på alla som har kattungar med morrhår. Isa är 8 månader idag, och har fortfarande bara små stumpar till morrhår. Ska hon alltid behöva bli kallad för hund när vi är ute och går… Ledsen

Lullan1
0

Åh vilka underbara bilder på underbara kissemissar! Kyss

[Wiveka]
0

Vilka fina bilder på fina kattungarSkrattande

cherish
0

#12: *fnys* 8 månader - vilket larv! *asg* Phoebe har NU, vid snart 2 års ålder, fått ha sina morrhår ifred och nu börjar de komma ut lite … gissa om jag fått kommentarer om det tidigare på utställningarna! :) Och det där med hund … *asg* Här får jag ständigt höra att Phoebe ser ut som en kanin, eller en konstig hund … *fniss* Och det OAVSETT om hon har långa morrhår el inte …

Återigen, Maya …… *kärlek!!!*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

majsan
0

Villka vackra kort och så ljuvliga små bebisarSkrattande

Buffy-co
0

Så söta som sockerSkrattande
Åhhh vilka fina mönstrade..älskar det!

rexmamma
0

#17  Ska du inte göra slag i saken och komma och kolla på kattungarna "live"? Skrattande

Gäller förstås alla andra också som bor tillräckligt nära. Glad

AbigailGabble
0

Å, vi är så kära i "vår" Anthon! Kyss Den lille chokladpralinen! Flickorna är alldeles bedårande med. Det är synd att vi inte kan ta alla tre… Skrattande

#12: Peters morrhår är inte heller nåt att skryta med, de går av hela tiden. Ibland har han nåt som är långt på ena sidan och ser jätterolig ut, sen går det också av. Och han är drygt tio månader! Skrattande 

Vi har förlikat oss (nåja, husse är inte riktigt där än, kan det vara nån killgrej om att få mustasch?) med att han nog aldrig kommer att få såna där tjusiga långa morrhår. Men vad gör det? Det kittlar mindre när han sover nära. Glad

ChatNu
0

Vilka fina bilder på allihopa..vilka vackra mönster & färger..
Ansiktsbilden på Maya var ju för sötKyss
//maria

AnnaS
0

Vilka sötnosar! Kyss

chikan
0

#18 oooo vilken frestelse du slänger ut! men det är livsfarligt att kolla på kattungar. Hur kan man åka hem utan att ha tingat en gullunge?

Buffy-co
0

Hmmm, TACK för inbjudan, jag kanske tar och gör det senare i sommar ..ligger sjuk nu och sen-ut och segla..ringer självklart först i så fall!
Men..det jobbiga är att man väl blir käääär då på riktigt..men-nu är ju ungarna tingade och man ska inte flörta med andras kärlekar-alltså, borde det gå braFlört

#19 Grattis till en sådan liten sötnos-vad kul att Peter ska få sällskap!Du det där med morrhåren..skrattade- för de kittlas verkligen!!Buffy har riktigt långa-det gäller att ha huvudet rätt när han kommer och ska ligga i ansiktet..Skrattande

AnneAlva
0

Jisses vad söta de är allihop. Jättefin kull måste jag säga, förstår att ni är nöjda. Maya är fortfarande min favorit, vacker som en dag! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex