Höns på pinne

Helt underbar bildserie..!!
Vad läckra små lakritskatter…(ingen uppfödar-jämförelse…de ser ju ut som lakrits!)
Och du…va sjutton gör dom i min gamla garderob???
(Skumt..du har inte flyttat hit till Gärdet??Exakt kopia av mina gamla garderober på Värtav.där jag bodde innan…så där satt även mina då två små troll där-så härligt med höga klädkammare..Har hög garderob här med, men ej precis lika..)

Haha!! De ser verkligen ut som höns på pinne!! Underbara bilder!

Läckra katter och roliga bilder!
Hihi, hur fick du upp dem där?!?! Underbar bildserie på söta katter!

Jätte häftiga bilder, och framför allt jääte snygga kissar!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

*ASG* Vilka härliga bilder..dom var ju så gulliga..
//maria
Fantastiska bilder! Hohoho! Satt och fnissade en lång stund åt flera stycken.
Vilka festliga bilder
#4 Love it!!!!!!
Wow vilka vackra katter!!!! och vilka roliga bilder
Visst e det märkligt att man aldrig kan få dem att titta in i kameran allihop samtidigt!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
vilka roliga bilder, ja man kan hitta katterna överallt.

Underbara katter och festliga bilder!

#9, "fick upp"??? Dom bara var där helt plötsligt, Jack drar sig upp i krokar och tom gångjärn….och så får han hönorna med sig..typ…. Om de inte hittat nån Dumbometod att flaxa med öronen för att ta sig uppåt……
#20 Hahaha! Såna klätterapor du har! När Doris vill upp på kylskåpet sätter hon sig där och vrålar högljutt så att vi ska komma och lyfta upp fröken! 
*asg* Vilka häftiga bilder och höns på pinne - jag höll på garva mig fördärvad!!! De ser ut som svarta höns, alla tittar åt något håll, precis som höns brukar göra … *fniss* Mycket snygga katter och de har såååå häftiga öron - jag älskar öron!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Gud vilka roliga bilder!

#22 Ja- visst är öron underbart!!Stooora sådana..