Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 4342 ggr
kissan78
1

Tiger söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja så har jag då insett att jag faktiskt måste komma till den svåra delen av uppfödning att lägga ut annons på en av mina små. I en kull på fyra små underbara krull så är en lilaspotted kille kvar otingad. Han kallas för Tiger här hemma då han har många likheter med Tiger i Nalle Puh, till både sätt och utseende.

Tiger föddes 5/12 2012 och är redo att flytta efter 27/2. Föräldrarna är DK*Blytt Moto Morini Fylgias och S*Zoot'z Princess Jasmine.

Kvällen/natten den 28e åker jag tåg till Örebro för att lämna av två av syskonen så finns intresse för Tiger söderut kan han få följa med då annars finns han i Husum som ligger 8 mil söder om Umeå.

För mer info om Tiger så kika in på hemsidan www.kattmillas.se eller maila info@kattmillas.se

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
1

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
2

Tiger med mamma Sessan

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

lockar
0

Han är jättefin. Skulle passa här.

concretecats
0

Även här. Arboga är inte långt från Örebro  😉

[Lec72]
0

ååå vilken sötnos ❤️

kissan78
0

Han är helt underbar! Bara att ni hör av er om ni råkar vilja ha en mysig lila kille som är full i bus! ;) Dock inte första bästa som hör av sig får köpa min lille då jag är noga med vart han hamnar :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

nakenkatt
0

Det var en fin liten kille du hade.jättesöt.

kissan78
0

Tack Agneta! Han står mig väldigt varmt om hjärtat o jag har funderat bra många vändor om man kanske kan klämma in en kastratpojk till i flocken men känner att jag nog måste leta ett hem till honom ändå.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

nakenkatt
0

#8 ja du de där tankarna känner jag mycket väl igen,tänk att de dyker upp rätt så ofta faktiskt.Men den äkta mannen i huset har inte riktigt samma tankar,synd ibland men kanske också nödvändigt ibland,tyvärr.

jeenova
0

Hemskt underbart söt kille ❤️

cosmonita
0

Åh vilken fin kille! 💋

kissan78
3

Tack! Tiger har nu hittat sitt nya hem :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se