Nyckelband/mobiltrap
Finns intresse för nyckelband/mobiltraps med cornishrex.ifokus.se. Samma färg som knapparnas bakgrund och med vit text

Ja, varför inte! Känns mer användbart än en knapp, faktiskt. Knappen är praktisk på utställningar och att ha på väskan, men ett nyckelband har man ju alltid med sig! Och jag måste erkänna att jag är en sån som gärna läser vad det står på andras nyckeband…

Tycker det låter som en bra ide

Lägg gärna ut ett designförslag som vi kan tycka till om!
ja självklart , det vill man ju ha 
jag vill ha!
Nyckelband - ingen dum idé.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vill ha!

#8 Håller helt med dig, det är hit jag vänder mig först om jag behöver råd och tips eller bara vill prata med trevliga människor. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vill ha! Gör gärna reklam för denna fantastiska klubb!
Vill ha!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hellre mobilsnöre(senilsnöre) än knapp!!
Jag vill ha!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Japp, jag hakar på! kör med mitt jobbsnöre nu men det känns roligare att ha ett crx.ifokus-snöre juh!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jättebra idé! Jag skulle absolut vilja ha ett!

Och om dom kommer före mitten av augusti, jag skulle kunna hämta en eller några med från Stocholm eler Visby… "visslar helt oskyldigt"
Jag vill ha ett mobilsnöre 

Jag vill ha en T-shirt att ha på utställningar!

Det tycker jag lät som en kanon idé. :)
Jag vill ha t-shirt och även dekal som jag kan använda på buren oxå … nu kommer jag att märka lapparna i helgen med burnumren så att de kan få ta kontakt med oss på utställningen! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
mobilsnöre är en jättebra ide' och katterna gillar att leka med dem med!! (under uppsikt)
#19 Banner till burar är nog på G snart
Jag använder nyckelband ofta och vill gärna ha en med Ifocus på. T-shirt skulle också vara trevligt + klisterlappar/banners.
Så jag vill också ha…. 
#8 Håller helt med. Här får man snabbt svar/tips av kunniga cornish-ägare/uppfödare och det känns väldigt bra.

#8, #22. Jo, inte vet jag mycket om cornishar (eller katter iövrigt), som jag inte har läst härifrån:-)
Blir det nåt Leffe?
CRXiFocus V-ringad tröja vill jag ha!!Svart med blåvit logga(?)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

En ide kunde ju också vara att trycka upp "stryka-på" dekaler i olika storlekar att själv fästa på den T-shirt/tröja/keps/tygpåse man önskar, om det är svårt att hålla ett lager med olika storlekar färger och modeller. Ett strykjärn har ju de flesta hemma, det är billigt att skicka och enkelt att få den tröja man själv önskar, då kommer kanske fler att gå runt som "reklampelare"?
Vilken bra idé ylvan!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#26 Kanonidé!