Tisdag den 26 februari
God Morgon på er!Här sitter jag och väntar på min dotter Frida och hennes lilla son,vi ska nämligen ut och fynda på bokrean.Sedan blir det förmodligen lunch på något trevligt ställe.Det finns en hel del bra ställen att luncha på här i Kumla.Grabbligan är också i full gång och knallar omkring och upptäcker världen,nu vid tre veckor är de som allra sötast,de ser ju ut som små miniatyrer.Ha de bra.

Idag började dagen på sämsta sätt. Glömde hemmanyckel/mammas bilnyckel/garagenyckel i saaben som min man tagit till jobbet 5 mil bort. Väldigt dumt då jag skulle jobbat idag och jag måste ha bil… Har varit hemma hela månaden och tänkte ta igen lite dessa sista dagar men så blev det inte. Mamma har extra bilnyckel och hemmanyckel (till oss) men ingen nyckel till garaget så det sket sig endå.
Ofrivillig hemmadag idag så man får väl städa lite eller så🙂.
Ha en bra dag allihopa.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#1 Ja så kan det gå,men du är långt ifrån ensam.jag var på djuraffären igår,plockat ner en 10 kg:s säck med rc,ställde mig i kön,när det var min tur hittade jag ingen plånbok,väskan med den i stod nämligen kvar hemma på vår trapp.Bara att skicka dit gubben när han åkte hem från jobbet.
#1-2 Men oj ,vilka småmärkliga saker som sker hos er!Tur att inget illa hände trots allt.
Här är det bara lugnt. Jag har ätit en portion av min riktigt goda Bográcsgulyás dva äkta Gulasch på ungerskt vis.Inte en stavelse lik den som oftast serveras i Sverige.Den godaste soppan vi vet i vår familj! Hade tur att få en fin bit svensk fransyska som jag använde, bland annat.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora