Pilar när man infogar smileys
Ni ser då en pil och en konstig radbrytning som stör inlägget. Provar ni att trycka på någon av pilarna eller på bilden så kommer ni till Smiley Central…
Vill man ha bort dem av-länkar man smileysen som man klistrar in genom att markera smileysen och sen klicka i skrivrutans rubrikrad på den brutna kedjan (ta bort länk). Enkelt!
Då ser det plötsligt ut så här

Har jag inte tänkt på att man kan göra

Bra information, Lullan1!
Jag har också Smiley Central, men jag får aldrig med nån pil när jag lägger in en smiley… Jag får inte heller med reklamlänken som du har med där det står "Skaffa 10 000 gratis-smileys!". Eller väljer du att ta med den när du sätter in en smiley?
Jag tar bort smilie centralen och avlänkar på alla inlägg jag hittar från någon
#12 Det brukar jag också göra, men det är lättare om man tänker på det själv när man använder Smiley Central.
Jag har avinstallerat mitt för jag fick problem med det eller datorn rättare sagt…

Bra, utförlig information Lullan1,detta borde alla ta till sig.
-det är lite störande med denna reklam i vissa inlägg, så som du så bra visat via#0 
#13 jag hade det också förut ett kort tag-fick också strul och avinstallerade det…Har däremot kopierat in några smilisar jag gillade bland mina animationsfavoriter..
#15 Tack! Vi försöker i mesta möjliga mån regigera de inlägg som är en massa reklam i, men det är bra om man kan göra det själv!