uppdatering av hemsidan äntligen klar!!!
Till min stora glädje (och säkert katternas också eftersom jag nu har tid att ägna mig åt dem…) är hemsidan äntligen uppdaterad. Eftersom vi har varit mer än lovligt slarviga med det var det tusen och åter tusen saker som behövde fixas, men skam den som ger sig!
Nu ska allt finnas på plats och om det inte gör det så meddela det så fixar jag det. Det finns till och med en liten flimsnutt på Nepthys när hon var ute på grönbete i veckan.
Välkomna in!
På bilden: Thera ger ett smakprov på sina akrobatiska talanger
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vill man så kan man

En väldigt trevlig hemsida
. Många fina katter!
Vilken fin hemsida. Den är jättetrevlig att besöka. Söta katter har du också. Blev ju alldeles kär i Nepthys. Hoppas hon får ett bra hem!
Vad roligt! Måste genast surfa dit och ta en titt på er sida! Nepthys är underbart fin, hoppas att ni hittar en fodervärd till henne snart!

Hon är så fin Nepthys. Har du hittat någon fodervärd till henne än?

#5 Näe, ingen som har passat hittills.
Det lossnar väl efter sommaren kan jag tänka.
Fast jag måste säga att jag inte är så ledsen för att få ha henne hemma lite extra.
Hon är verkligen härlig!
Sidan ser jättebra ut

#6 Det är ju tur det att hon sköter sig!
Finemang! Fast jag ser inte så jääääättemånga förändringar. Ser lika fin ut som senast. Kanske jag som är trött iofs. Var ett tag sedan jag var inne och kollade, men ett tag var jag inne i princip dagligen för att titta om du uppdaterat kattungesidan. Men det var förra kullen det.

#9 Haha, rent utseendemässigt är det inte så mycket förändringar. Mest omförflyttningar (som att Isis numera är kastrerad) och lite textändringar här och där så att det stämmer med dagsläget. Och såklart en massa nya bilder! Nya bilder i alla gallerierna utom Pyrets som jag fortfarande väntar på bilder på. Annars har du rätt, är inte mycket som är förändrat.