Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 158 ggr
[Wiveka]
0

Godmorgon 9 juli

Är snart på väg hem efter ännu en natt på sjukhuset. Jobbat 4 nätter och har en till kvar innan semestern hägrar…..

Det regnar i Stockholm idag…..

smirik
0

God morgon

Iris är på dag 62 i dag och torsdag & fredag har jag tagit "mamma ledig" så det blir en kort och förhoppningsvis spännande vecka Skrattande

Ha en underbar dag alla

Eine
0

God morgon.Här regnar det förstås.Ska bara följa en god vän till Reumatologen, sedan bär det hem igen med stora steg. OjOj är på dag 63 så jag håller tass mest hela tiden.Lycka till smirik!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

#2 tack det samma Eine Skrattande det blir spännande

Fritz
0

God morgon! Verkar som om det blir bebis bom denna veckan, Majsan har gått 61 dygn idag. Jag ska vara hemma hela veckan med min lilla fotboll… Lycka till Eine och smirik!

chikan
0

Ännu en babyboom! Förfärligt! Fast härligt! Förfärligt för att det blir ännu en omgång gullungar att låta bli att kasta sig på telefonen för att åka och titta på och sen stoppa ner i väskan på vägen hem. Men härligt för att vad är väl bättre än att ägna dagarna åt att glutta på kattungebilder.

Tre dagar kvar nu på jobbet. Håller på och syr ihop säcken. Erhum. Och städar mitt skrivbord och annat viktigt som måste göras. Hur funkar det med nya katten i hemmet Eine?

Elica
0

Huh, ännu mera små bebbisar. Ljuvligt - och lite oroveckande…….Men å andra sidan har jag märkt att man börjar bli lite resistent när man ser tillräckligt många bilder av små skönheter. Kanske det är också någonslags resonansterapie? ;-)

Lullan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Regnet öser ner, det blåser kallt och det är jätteruggigt väder ute. Skönt att man inte har semester ännu, utan längre fram i sommar.

Kan inte låta bli att tänka på de stackare som är inne på sin 3 semestervecka (av 4), hela semester måste ju ha blivit förstörd! Men det är klart, alla vill kanske inte ha sol och ligga på stranden, men ändå…

Idag ska vi ha ett litet namnsdagskalas för sonen, vi brukar faktiskt fira namnsdagar. Gör ni det?

Låter härligt med bebisar smirik och Fritz! Lova att uppdatera oss om hur det går!

#5 Får du semester "mellan" jobben, eller börjar du på ditt nya jobb på måndag? Lycka till!

Leffe
0

God förmiddag. Ska iväg ochh kolla lokal för min klubbs kommande utställning. Kul med en massa kattungar, men tänk på att det kan om man har otur bli svårt att sälja när alla har på en gång - var kall och dumpa inte priset.

Sköt om er

chikan
0

#7 Jorå, tre och en halv härlig vecka ska jag vara ledig! Förstår inte hur jag ska hinna med allt jag vill göra bara. Kanske slutar med att jag lägger mig i en solstol (eller i soffan beroende på väder) och sträckläser böcker med ena näven nerkörd i en godispåse hela semestern istället. Jag börjar mitt nya jobb 6/8. Önskar jag fick vara ledig längre.

Lullan1
0

#9 Låter som ett bra alternativ att ligga i solstolen och äta godis! Flört Lycka till på nya jobbet!

mumsikoff
0

God morgon, god morgon!

Lite tråkiga nyheter här, sedan vi la av med stödmatningen för två dagar sedan så har vår kull på 7 bara gått upp mellan 1-4 gram var på två dygn… Därför sitter jag nu och stödmatar dem igen….

Annars så leker livet och jag har popcorn, saft och Shrek 3 hemma att underhålla mig med mellan matningarna… Skrattande

Väntar på nyheter från fotbollskatterna och deras mammor Flört

Lullan1
0

#11 Tråkigt att höra om bebisarna, hoppas att de börjar äta för egen maskin snart och blir stora och starka! Är Shrek 3 bra, eller är den sämre än de tidigare? Jag är barnsligt förtjust i 2:an, tycker den är så gullig med åsnan och katten!

mumsikoff
0

Har bara kommit halvvägs på filmenm ännu, emn tycker den är helkul! Många skämt för vxna också Flört

AnneAlva
0

Goddag!

Har varit iväg och handlat i regnet, men nu så ska kissarna få något gott. Köpte "Gourmet mini fillets"-påsar så nu blir det helg för fyrbeningarna. Glad De ääälskar den där påsmaten, en av de dyraste såklart, de har smak för det fina i livet… *suck*

#11 Usch vad jobbigt, hade jag bott närmre hade jag kilat över och hållt dig sällskap, Shrek 3 har jag inte sett än. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

#13 Ok! Finns den att hyra i videobutiken redan nu, eller har du fått den på annat vis?

#14 Gourmet mini fillets… *mums* Det bästa mina katter vet!

jwen
0

Godmorgon i regnet Glad

#14 Vad är Gourmet mini fillets??

Lullan1
0

#16 Små påsar med kattmat, de är helt utsökta enligt testpanelen här hemma!

mumsikoff
0

#15 Nja… Den finns inte riktigt ute än.Flört

Lullan1
0

#18 Ok! *fniss* Då vill jag inte veta mer! Skrattande

Lullan1
0

God natt och sov gott!

La_Joz
0

Jag säger detsamma ! God natt och sov så gott!!

mumsikoff
0

Go natt!

Inlägget är låst för nya kommentarer