Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 236 ggr
Fritz
0

snart dax?

Majsan har nu gått 1 dygn och har haft "förvärkar" sedan i fredags, dom har blivit lite starkare idag. Kan dom ha förvärkar så länge?

Sedan så har hon fyllt på smarig mjölk till dom små, det märket jag igår. Hur länge innan förlossningen fyller dom på mjölken?

Lullan1
0

Vad spännande! Självklart kan jag inte svara på dina frågor, men jag måste ju ändå få säga att jag är såååå nyfiken på vad som döljer sig i Majsans mage! Hoppas att de kommer ut snart, lycka till!

Fritz
0

#1 Att vara nyfiken är du inte ensam om…. Om man endå hade röntgensyn Fundersam

Lullan1
0

Har du ingen nytagen tjockisbild på henne? Så vi kan få gissa lite på hur många som döljer sig där inne?

Fritz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst har jag det!

Lullan1
0

Hihi! Vilken säl!!! Underbar bild!

Jag gissar på att hon gömmer 4 st små kattungar i sin mage!

smirik
0

Förvärkar kan dem ha över flera dager, krystvärkar därimot får dem inte gärna ha mycket mer än en ½ timma (alltså utan det händer något) då är det oftast något fel.

Fritz
0

Ja, hennes mage är helt underbar. Det känns som om det är ett helt fotbollslag som har träning i hennes mage…

Fritz
0

#6 Okej, än är jag inte jätte orolig. Hur går det för Iris?

smirik
0

Tror jag heller inte du behöver vara

Det går bra med Iris, hon är mycket tyst nu, drar sig mycket undan efter att ha varit suuuuper gosig den sista vecka. Så jag tror det är dags om 1-2 dygn. Hoppas Hoppas