Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 623 ggr
AnnaS
0

Juppis tjockisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror minsann att Juppi har grädde i sina kranar för den största väger nu 231 gram och han är en vecka bara, han har dubblat sin vikt med råge!! Kolla in korvarna!

AnnaS
0

…och så lilla paddan som är så söt…

Buffy-co
0

(orden räcker snart ej till för alla söta krullbebisar här..)

AnnMarie
0

Kyss Sötkorvar……

LinusCRX
0

Mums!!!

AnneAlva
0

Men åh, vilka söta bilder! Det är ju bra att han tar ordentlig fart från början, hellre det än tvärtom. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

mumsikoff
0

Underbart söta!

Paddan är helt sagolik - visst är hon smoke?

Lullan1
0

De är så ljuvliga! Pussinuss söta!

AnnaS
0

#6 Toksmoke är hon Skrattande Är så vansinnigt tydligt också, i början var hennes röda fläckar svagt svagt cremefärgade och de har mörknat efter hand. Hennes svarta är fullt med spökmarkeringar och så är hon "frostig" i ansiktet. Just nu är hon den med bredast och rundast huvud av dem allihop, sämst profil har hon också, men man kan inte få allt Glad Den blåa verkar vara den som blir bäst. Blått är mitt öde!

TACK alla för era fina kommentarer!

Leffe
0
[Wiveka]
0

Gulliga "korvar"Kyss

EvaG
0

Gud vad häftigt!
baby_029

Medarbetare på Vilda västern iFokus

chikan
0

"grädde i kranarna" Hahahaha! Skrattade mig halft fördärvad. Söta små korvar är det också.

RacerDonnans
0

Kul att få se dem växa. Önskar vi haft tid att titta förbi Karlstad på semestern, men det blev andra vägar för oss denna sommar.
Får hålla mig till bilderna denna gång (då får ni lugn och roFlört).
Lycka till med kullen!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anna77
0

åhhh gud vad söta!!!

Prizma_o_Kristall
0

Naw så ljuvliga:)

La_Joz
0

Såna små söta pluttar!

mumsikoff
0

hahah, jaa, vad säger man… Här är en bild på min Nikita ca 3 månader gammal. Tala om brett/kort huvud - som en femhörning hihihi

mumsikoff
0

Och Nikita när hon är klarväxt. Tycker utvecklinegn är helt absurd, på ett positivt sätt.

Tror nog att din lilla padda kan bli en riktig skönhet om dina linjer utvecklas som Nikitas. Nikita har ärvt ner femkantshuvudet till sin dotter som också har genomgått samma utveckling som mamma, så hoppet är kanske inte ute för dessa korthuvade bebisar Skrattande

Håller tummarna för att din padda går samma väg och att du äntligen får en liten padd-prinsessa!

Men min favvo just nu är blåtjejan… *snygging*

cherish
0

Men kära nån vilka små tjocka krullisar, verkligen som små korvar … vad ger du henne för mat?? *skrattar* Kunde verkligen se bilden framför mig där hennes tuttar var små kranar!! *asg*

Paddan ….. *suckar* Kyss

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AnnaS
0

#18 Tyvärr så är hon väldigt lik sin mor i samma ålder och hon har bredare huvud vilket gör att öronen trillar ner. Hon har minst öron av dem alla också, men vem vet, det kan ändras.

Fascinerande att du kan se att den blå är bäst genom att bara se den på baken Flört

#19 Juppi inhalerar mat nu och SKRIKER om hon inte får mat på en gång, så hon äter som en häst! Men jag antar att det behövs för att fylla kranarna Flört

Anna77
0

#17 gullegull

mumsikoff
0

Ja, du har ju säkert rätt då det är du som har koll på linjerna bakom och vet utvecklingen bland katterna dina.

Du lät bara så ledsen så jag hoppades kunna inge lite hopp med mina inlägg. Förlåt för den oönskade trådkapningen.

Hmmm… Har jag blandat ihop något här… Är inte det samma blå-bebis som i andra tråden? Det lilla blåbäret?

Om inte så tar jag tillbaka det jag skrev, då jag inte har sett denna lilla krabat på närmare håll… Förhastade mig något i sådana fall och misstog detta för samma kull… Tyckte väl dem såg lite små ut Generad Väntar spänt på lite fler bilder på den här blåa lillen.

mumsikoff
0

Dubbel. Sorry

mumsikoff
0

Har nu kollat upp det och ja, det var mitt misstag.

Hade bara i huvudet att du hade en snygg blå hona och tänkte inte på att du hade två kullar med två olika blåa honor. *virrig*

My misstake.

AnnaS
0

#24 Lätt hänt Glad Ja, den blå honan ser fin ut när det gäller form på huvud och öron, vi får se om resten håller också och om hon håller "formen" som vuxen.

AnnaS
0

Här är kattungarnas vikter i ett diagram, var tvungen att åskådligöra det. De följer varandra exakt!

Buffy-co
0

Hihi..jag förstod att det var Tindras blåbärstjej  du tänkte på..Hemlis
Jag tycker också hon är mycket läcker så här långt….Så spännande!Även andra tjejen är ju fin,läcker mönstring-men blåa "ser mer ut" just nu..

#25 Inga nya foton från Tindras kull??Oskyldig

#25 Tjuusigt-vad fint de(hos dig då..för att inte bland ihop igen) ökar och så proffsigt det ser ut!!Skrattande

KaCee
0

Oj, vilka mysiga småkorvar du har hemma i din låda. Såg bilden på din hemmis häromdagen och tänkte just att Juppi måste ha  just "grädde i kranarna"! Skrattande 

Ska bli spännande att se dessa småkorvar växa upp. De har ju en spännande stamtavla med många fina katter bakom!