Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 247 ggr
Buffy-co
0

Kattregler... ;o)

Har tråkigt…hängig som jag är,och kan inte sova..

Hittade denna animation-som jag tyckte var helt underbar!

Ha helst ljudet på!

Cat rules….

Lullan1
0

Skrattande Dagens garv! Den var ju ursöt!

LinusCRX
0

Tihi! Underbart!Skrattande

chikan
0

usch. mitt i prick. Flört jäkla skitdjur.

A-M.H
0

….ha ha ha ha..underbar…skrattar som en tok…på jobbet….ha ha ha… värsta är väl att det stämmer på prickenRäcka ut tungan

mumsikoff
0

Rolig länk, tack! Cool

RexPect
0

Buffy II förstår inte alls det roliga….det är som att skratta när man läser Svea Rikes Lag..kattvärldens bibel helt enkelt…

Men JAG ligger förståss på golvet och vrider mig……..

chikan
0

#6 Skrattande

Buffy-co
0

#6 Hahaha..jag har saknat dina inlägg här ett tag.Kul att du är tillbaka!Skrattande(åker själv snart förhoppningsvis iväg på semester-men ok dator finns i segelbåtenGenerad..kommer dock försöka skärpa mig och titta på vår vackra skärgård och Gotland..samt umgås och sånt!)

jwen
0

Den var verkligen mitt i prick Skrattande

Man kan nästan tro att de små trollen får med sig en instruktionsbok när de flyttar från mamma och hem till sin "personal"

Såg en t-shirt på utställningen i Linköping där det stod "Hundar har ägare, katter har personal"  Ganska slående, den med……

RexPect
0

Har haft flytt-semester, och när internet äntligen kom på plats…hej å hå…såna där bolag är inte att leka med….så hade jag glömt min inloggning på sajten. Äntligen tillbaka till jobbet efter 2 veckor (där jag har sparat lösenord och inte behöver logga in) och brevhögarna får ligga, har MASSOR att ta igen här…..

[Wiveka]
0

Tove och jag skrattade högtSkrattande

Lullan1
0

#10 Hihi, det är rätta takter det!