Äntligen tvättmaskin!
Är hemkommen efter en veckas camping norröver i landet. Underbart har det varit. Har inte tid att kolla allt som hänt här. Ska bara tvätta kläder sen ger vi oss iväg igen för att kolla de nedre delarna av Sverige och kanske Norge. Nu åker vi utan grannarna, som bor bl.a. hemma hos oss för att vara kattvakt. Syrran sticker till USA.
Ska bli spännande bara jag barnen och hunden.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Ha det så trevligt! Jag har nyss varit i Halland , ett mycket spännande landskap.Det var inte tänkt som badsemester så det gjorde inget att vi hade regn varje dag.Tre timmar sol en dag gjorde humöret ännu bättre och mycket kultur fick vi oss till livs. Jag har ingen tvättmaskin , men skulle gärna vilja ha en just idag när allt packas upp.!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Att du vågar ge dig iväg på en campingsemester ensam. Det händer ju så mycket ute för ensamma kvinnor, även om du har småbarn med dej. Var försiktig och vaksam.
Eine kultur är viktigt. Hoppas du hade det skönt.

Va kul för er! Ha en trevlig resa! Hoppas bara att vädret blir lite bättre, så ni slipper regna bort här nere.
Lycka till Gittan L. Håll dig till bevakade campingplatser så ska det gå bra! Och hunden har säkert jättebra hörsel, vassa tänder och försvarsinstinkt om hans *flock* blir antastad!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
*skrattar* Efter en vecka (eller helg) i stugan utan möjlighet till rinnande vatten osv så VET jag hur den känslan är! :)
Du är modig du! Ha en jätteskön semester och välkommen tillbaka när du är hemma igen! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Det låter jättehärligt, tycker jag! Och det händer faktiskt ensamma män mer… (Inte för att det är nåt positivt.) Tänker man bara lite tror jag inte att man behöver vara orolig. Ha en riktigt skön semester! :-)
Var bara lugn. Kommer att hålla mig på bevakade campingplatseer. Med tanke på vädret nedåt landet har jag fixat en häftig husvagn som vi ska bo i istället för tältet. Känns lite tryggare också samtidigt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vad mysigt det låter Gittan! Vi ska också husvagnscampa lite i sommar, sonen och jag! Ha det så bra!