S*Spotless J-kull
Den 28 oktober, 2012 föddes min J-kull. (egentligen skulle jag väl kalla den min J2-kull då jag med min E-kull gått varvet runt i alfabetet)
e. CH FI*FunkyJam's Inquisitor CRX b 33
u. GIC S*Spotless Tosca CRX n 03 24
Fem fina ungar blev det! Grabben som föddes som nummer tre hade en födselvikt på bara 58 gram, men han krigar på och sedan länge väljer han att enbart dia och är inte ett dugg intresserad av flaskan när jag erbjuder ersättning.
Hane CRX n 03 24
Hane CRX n 03
Hane CRX n 02 21
Hona CRX n 03 21 33
Hane CRX n 02
Tosca med sina femlingar. ♥

Vilka härliga små dunbollar! <3
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Mer krullisar! Grattis!

* nej jag kan inte ha flera än fyra katter…suck 💓*
Alla är ju ursöta! Men de med "dalmatinerprickar" är för söta!
Bloggen om Igor och Noël - våra Cornish Rexkatter
http://fromplanetrex.blogspot.se/
www.mollysscrapbooking.se
http://mollysscrapbooking.blogspot.com

♥
#14 Ja, du får ju snart hem en prickig släkting till mina små.
Jag kommer alltid att vara s´vag för de dalmatinerprickiga.
Tack ska ni ha allihop för glada tillrop. Jag kommer att behålla en av pojkarna själv, frågan är bara vilken… Ska jag låta hjärta eller huvud avgöra? Hankattsägaren i Finland vill ha en av dem och det tycker jag är kul.

Ååh vad fina! Är intresserad om några/ någon är otingad.
Gratulerer med flott kull :-)

#16 Två av hanarna är till salu till rätt hem. Kontakta mig privat på info@spotless.se för mer information om du är fortsatt intresserad.
Har du sett hemsidan? www.spotless.se Där står lite om vad det är för sorts hem jag vill ha till mina katter och där finns också fler bilder.
Undrar du över något så fråga gärna, jag svarar mer än gärna på frågor.

Men gosh! Sötnosar!
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

sötingar :D
Alla hade ju blivit sååå stora ju :D Lizzie ligger i mitt knä här och leker för fullt :D Sotis verkar tycka att hon är helt ok nu ;) :) men en pyytte bit kvar sen så ;) :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3

Sötnosar! Längtar tills Jenka får komma hem till oss!
#38 mmm Gillar den där randiga/vita saken
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Dom är så fina allihopa.
Sötnosar!
Jag gillar de svartvita, alla som ser ut som Robban fastnar direkt i mitt hjärta..Alla skulle gärna få bo hos mig :-)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ojojoj så söta… du märker inte om jag stjäl en kompis till House? ;)

#54 Nog för att de är några stycken, men jag kommer garanterat att märka om någon fattas!
Mina små trollungar, de växer så det knakar och till helgen börjar de flytta ut.

Fantastiska, ljuvliga, underbara lilla Junior letar efter sitt egna kärleksfulla hem där han får sällskap av (åtminstone) en annan katt och där han blir så där lagom bortskämd, precis som en liten kille ska bli. Finns det möjlighet till utevistelse på innätad balkong eller annan säker inhägnad plats och/eller promenader i sele så är det naturligtvis positivt, men ingen katt från mig säljs till hem där den får gå ute på egen tass.

Fy så söt Junior är.. vill bara ta hem och pussa på honom!

# 68 Han är mycket pussvänlig! …och han är sin mors son på alla sätt och vis, samma ögon, lika påhittig och klurig… precis lika social också. ♥
Underbar liten kille alltså <3
Mysproppar! Snart är det dags! :))
Vilka vackra kattungar, Junior är en riktig charmör