söker en kärleksfull familj
Mohawk "Monken" är en mycket snäll, go och kelig kisse, han charmar alla i sin väg. Han har en stor personlighet, älskar att vara med/delaktig. Han är verkligen världens snällaste, bra med barn, van att vara med småhundar (typ cockerspaniel, bichon etc). Han är innekatt men uppskattar att få gå ut sommartid förutsatt att omgivningarna är dem rätta (ej van vid trafik). Med stor sorg söker vi nu pga ändrade bostads- samt familjeförhållanden efter ett nytt hem till honom.
Han är kastrerad, 7,5 år gammal, blåspotted. Hör gärna av er om ni känner att ni kan ge Monken ett bra hem. För oss så är detta det absolut viktigaste!
mvh Lina
Finaste Monken.Morgan hälsar så mycket till honom.
Stolt ägare till tre La permer
:) han hälsar tillbaka
Vackerpojken! Jag har frågat runt lite men inte fått nappp-
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vilken fin kille! Jag önskar vi hade plats!
Mejla mig gärna till tuva@tiliacultura.se, så berättar jag mer om oss!
Vänliga hälsningar
Tuva
Jag har fött upp raringen,men det är Lina(TS) du borde kontakta,då hon har all kunskap om honom.
Hur får jag tag på Lina?
Undrar Tuva
Jag mailar henne om att hon genast ska titta in här!! Hoppas jag får fatt i henne.
OK och tack!!

Oj så de händer grejer när man är sjuk. Har nu mejlat dig Tuva på mejladressen du angav, hojta till om de inte kommer, min vanliga mejl är: lina_lundbergh@hotmail.com Ja visst är han väl vacker Eine :) uppskattar att du tittar runt, fått lite napp nu, ett par familjer som hört av sig men ska träffa den först å se vilka de är -man vill ju vara säker på att han får de bra.. Mrscecilia: tack han är verkligen vacker :)
Tack alla som engagerat sig och brytt sig. Vi har nu funnit ett gott hem till Monken.
Lina,det är fint att höra!