Tisdag den 29 januari
God förmiddag blir det idag.Här börjar snön att försvinna så sakta.Har märkt att det är lite ljusare längre på kvällarna.En lugn ledig dag blir det idag.Ska försöka virka klart ett par grisar som blivit liggandes i byrålådan.jag stickar också vantar och mössor åt de hemlösa,känns bra att kunna göra ngt vettigt av sin hobby.Hela katthögen ligger och sover och verkar ha det skönt.Eddie spanar på fåglar från rumsfönstret,och jag kan lova det ser komiskt ut utifrån när hans rynkiga vita huvud sticker upp bland krukväxterna.Lss har sin dagliga verksamhet mitt emot mig,och det har blivit en grej för dem att se om Eddie sitter i fönstret när de går förbi.Hoppas alla får en bra Tisdag,och halka ej omkull!!!
Det töar här också och börjar bli "smutsigare och smutsigare" ute. Det blir en lugn dag som avslutas med hockey på teven. Katterna har ätit lunch och sover så gott nu.
Sköt om er
Idag börjar vi fixa och flytta in saker i nya lägenheten! Så roligt och så skönt att det bara är trappuppgången brevid! :D
Idag ska blandannat sovrummet målas och lite saker i köket! :D
I morgon börjar vi vår färd mot 2-veckors besök i Rio de Janiero. Hoppas ni får lika trevligt här som vi får där. Misstänker förstås att vi kommer ha det lite varmare.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Imorgon är det äntligen dags för att hämta Tingeling! På fredag ska vi hämta nya bilen! En härlig vecka med andra ord! ;) Hoppas att ni får detsamma! :)
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"