Snart dags..?

Vad spännande!

Spännande du får uppdatera när det händer något . Lycka till hoppas allt går bra
Spännade……
Vi väntar………………

….väääntar, tror ju att jag ska vinna "tävlingen" också…ähum…kom igen "Bullan" släpp ut de små nosarna nu…
Åh så spännande!!! Komsi komsi små kissungar! 

Verkligen spännande! Nu får de små busarna komma ut! Vi vill se bilder!!
Vad spännande att bli mormor igen ! , tycker mamma Tullan
#9 Det kan jag tänka mig att hon gör!
Mycket som händer hennes tjusiga barn nu, och Isak blev EC och allt?
Hur går det?
Japp, Izak (Lejets Black Bauer) blev EC!

Ja, nu är det dags att de kommer ut! Jag är nyfiken! 
Heja Bullan 
Inget nytt än. Hon är oftast inte mer än en meter ifrån mig, spinner nästan hela tiden, sover helst på mig (vilket hon inte gör så ofta annars) och har väldigt varma öron. Så snart borde det vara dags.

Ohh va spänannde….Hoppas det kommer i gång snart, och att allt går bra…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Komsi, komsi, små kisseungar! Nu är det dags att komma ut till stora världen!!
Men vad spännande, glöm inte bort oss som väntar med spänning här 
Inget har hänt än.. men imorgon! Imorgon, det tror jag allt!

Vilken dag går hon in på imorgon?

Hanna…i morgon när du vaknar så ligger de där, en hel hop med små "bullan-ruskträskisar"
Haha, nej, inga bebisar än. Idag är det 62 dagar. Hon fick såhär dags förra gången.

…hur länge ska vi behöva vänta…olidligt…
#23 hihi! är det i den här kullen du tror att det ska komma en lila bäbis A-M.H?

Då tror jag det är 3 dagar kvar och jag tror också att det är 4 bäbisar i magen.
Slemproppen kan ju gå upp till en vecka före, så blev det här hemma när betty gick och höll på kattbäbbarna….Snacka om många nätter med lite sömn jag fick….men sen när det var dags så märktes det…
Vi väntar med spänning vad det ska komma ut ur magen…
#26 Nä, fy sjutton, inte tre dagar till! Det skulle vara konstigt, eftersom hon själv fått tidigare och tidigare mödrar i linjen fått tidigare. Men man vet ju aldrig. Hon släpper bitar av slemproppen då och då, det gjorde hon förra dräktigheten också. Förra gången kom bitar så tidigt att det blev riktigt läskigt.
Åh… hoppas att det kommer några bebbar snart! Men väntar man på nåt gott så kan man aldrig vänta för länge! 

#24 ..ähum…ja ibland hoppas man ju på "högre makter", minimal chans att det blir nåt lila, men är förtjust i blått också och sen måste man ju träffa de små snorplingarna, oftast fastnar man ju för nåt speciellt..
Är bara så sugen på en liten "snorpla" efter Bullan och hennes grymt snygga kavaljer Ruskträsk.Han är min favorit hane av alla hanar. Ursäkta alla ni andra "snyggingar.
Men som sagt Bullan ut med dem….

Jo Rusträsk älskar jag också! *mums* Jag fick ju förmånen att hälsa på honom som kattunge.
Ska bli väldigt spännande att följa den här följetången. Blir det en lila tjej med ruskträsk som pappa, så kan hon gärna flytta hit….
#28 det är ju det som är problemet att man alltid väntar för länge 
inga bebber ännu?
Hur går det? *nyfiken*
Neeje, inga bebbar än
Idag är hon mycket lugnare än igår, och hänger inte på mig som ett plåster… undrar om det kan betyda något? Snacka om att man överanalyserar ALLT i sånna här situationer! 

Lova att meddela mig så snabbt du bara kan, men om det är 4 på morgonen eller så så tar jag gärna emot meddelandena på SMS 
#36 härlig bild!!

…nussgosesnorpel..milde tid vad är det för ord…vad fin hon är….ja det vet jag ju sen tidigare..men på senaste fotot…
……precis där har jag krypit runt bland stolarna efter Ciggeslyngeln..ser framemot att få krypa runt där snart igen efter nån liten med dåligt bordskick….
#38 Alla våra bäsar kommer med garanterat dåligt bordskick 

#39 intygar detta, farfar Duke käkade över hela köket. När han fick kycklingvingar käkade han i hela lägenheten och man kunde hitta rester överallt. Ruskträsk är inte sämre han, det skvätter upp på väggarna när han är i farten 

..milde tid…det kommer alltså att ingå en högtryckstvätt….
#41 J har ju jobbat med grovstäd på sjukhus, så HAN kommer PERSONLIGEN och städar hos er
(J spelar dator och ser inte vad H skriver för ngt, hihi)
Såg nu att hon har fått en klar flytning.. vad tror ni om det, va?! Då ska det inte vara långt kvar… 
Vi väntar med spänning

..äntligen börjar det bli framsteg….börja förbereda J redan nu för hans uppdrag…han är så välkommen…också…..

ohh och jag som ska gå o sussa sött….kikar in så fort jag vakna…spännande!

Härlig tråd-fick mig många skratt..du är rolig du A-M.H!!
Och jag är helt kär i Bullan…så fin fröken!Och jag gillar ju blått (och en hel del andra färger..
) de ser så trollska ut, lite spöklika.. på nåt sätt- är såklart partisk då Danne var blå(men med silveragouti..så ljusare..)
Håller tummarna för att det händer nåt här snart!

Då får du gosa kattungar "helt i fred",när mannen jobbar första veckan som ni inte fick sem.ihop..
(för jag blandar väl inte ihop nu??)
Åååh, inget händer ju! Men nu är mjölkbaren verkligen SPRÄNGFULL, kan inte tänka mig att hon vill gå runt och ha det på det viset
. Hon verkar lugn idag också.
#48 Det löste sig så att han bara behöver jobba en dag, tjohoo!