God morgon 6 juli
God morgon
Så är det fredag och kvällen bjuder på mys middag med kollegorna.
På lördagen skall vi shoppa lite bland annat en botten till vår själv snickrade födalåda, den blir fin det.
Söndag har frun och jag 1 års bröllopsdag och det skall självklart firas. Vi hade planerad en dag i tivoli men smilas kryckor och regnen har satt en stoppar för det, så det blir nog brunch och kanske bio.
Ha en underbar dag alla
Godmorgon godmorgon! Själv sitter jag här på jobbet och gäspar. Brukar inte orka upp och ta det tidiga tåget, men det är ju sista rycket nu! Och skönt att åka hem lite tidigare när det är fredag. Flextid är bra grejer. Fuffens och Hugin tittade oförstående med "trötthinnorna" halvägs över ögonen när jag gick. De orkade inte ens smita ut i trapphuset! Ha en fin dag allihop, särskilt smirik och smila på er bemärkelsedag!
#1 Ha en underbar bröllopsdag du och Smilla !
Själv är jag nyss hemkommen från fjällvandringen och tre nätter i tält. Vi gick Jämtlandstriangeln och ska i dag se vad Östersund har att bjuda tre trötta men lyckliga vandrare 

God förmiddag!
Idag har Majsan gått 58 dygn och det känns som om hon har ett helt fotbollslag i magen. Hon ska ligga på mig nästan hela tiden eller så ska jag ligga brevid o klappa henne på magen. Vi får väl se när dom tittar ut…
Ha en bra dag allihopa!

God morgon !
Leedig som ofta på fredagar. Häääärligt. Snart lång frukost med sambon. Sen väntar frissan och fredagshandlandet.
Ha en underbar bröllopsdag smirik !! I vårt hem lever vi efter många år fortfarande i "synd" *ler*
Vad säger du Chikan, smiter dina grabbar ut i trapphuset, det skulle våra väluppfostrade kissar aldrig göra…harkel..harkel..
Hanna nu ser du till att bullan-ruskträskisarna kommer ut idag, annars kommer "narkossköterskan" och kejsarsnittar ut dem. Nu orkar vi inte vänta längre….hmprf..
Ha en jättebra dag !!!
God förmiddag. Sista rycket här också. Började dagen med ett akut tandläkarbesök, men det gick bättre än förväntat. Tandläkarbesök är verkligen inget jag gillar, men ahr hittat en urgullig tandläkare, så det brukar sluta bra :-)
Linus är hemma med husse idag och njuter av solen och värmen ute.
Ikväll blir det lite middag med min systerson och flickvän. Sedan är det fyra veckor ledigt!!!! Yippie!

God middag! Idag ska här städas. Har fått en del av lgh målad och tapetserad, så alla saker ligger utspridda överallt. Nova verkar inte känna igen sig, ålar fram längs golvet och ser allmänt förvirrad ut. Jimi och Leia däremot tycker det är jättespännande.
God middag!
Min läkare ringde i morse vid 7:30 tiden och meddelade att jag hade någon konstig bakterie i halsen och näsan… den började på H någonting, har aldrig hört talas om den. Så nu blir det till att äta antibiotika i 10 dagar *suck* Resten av famljen fick också utskrivet så vi inte skulle smitta ner varandra igen om det är någon av oss som bär på smittan.
Grattis smirik till bröllopsdagen! Hälsa frun och hoppas att ni får en härlig dag!
#0 Ha en fin söndag då! Hoppas ni får det trevligt!!
#1 Flextid är grejor det!! Vad skönt för dig att du har det så. Har just nu en arbetsprövningsplats där jag får komma när jag vill, väldigt uppskattat av mig!
#2 låter härligt!! Haft det bra hoppas jag! Regn?
#3 Åhh vad spännande! Undrar hur många det blir!!
#4 Lever också i synd..he he..nyligen förlovad..men det tog 4,5 år innan han frågade så jag får väl vänta minst lika länge innan vi gifter oss. (?)
#5 Inget allvarlig med tänderna hoppas jag!? Semester, vad skönt!! Hoppas du får en härlig ledighet med fint väder! Jag får ingen i år!
#6 Kul med renovering! Blir det bra? Jag älskar att renovera/inreda!! Avundssjuk!
#7 Åhh vad tråkigt! Krya på dig fort! 
Idag är jag GLADARE! Ska hämta hem min kisse Nilsson från djursjukhuset! (Jag har migrän, men vad gör det när katten är bättre!) Ha en fin dag alla och Tack igen för ert stöd ioch med Nilssons sjukdom!

Grattis till Smirik + fru! :-) Jag och maken firade vår ettåriga bröllopsdag i Köpenhamn för ett knappt år sen. Det var dejligt!
Jag är trött idag efter lite ost och kex i goda väninnors lag igår kväll, men snart är jobbet klart för dagen, och vi ska trava iväg till färgaffären och köpa lite mer färg. Nu har vi bara hall och vardagsrum kvar, sen är hela lägenheten ommålad och omtapetserad. Det ska bli skönt när det är klart… Peter är mindre förtjust över målningsdagarna, då måste han ju vara instängd tills färgen har torkat. Det uppskattas märkligt nog inte alls.
#9 Hoppas du hade kul i går! Måste bli himla snyggt i lägenheten sen, kan du inte sätta in några bilder sen om du vill?
Stackars Peter att vara instängd..tråkigt.. snart färdigt, skönt för både er och honom!
Hoppas ni blir nöjda med resultatet!

Gokväll!
Är nyligen hemkommen från sambons föräldrar i Västmanland och är trött trött trött. Sambon började genast att snickra en träram till balkongdörren som vi ska sätta nät i, fattar inte att han orkar!?
#0 Hoppas söndagen blir riktigt fin för er, det är alltid trevligt att fira hel- och halv- och kvartsdagar tycker jag.
#7 Krya på dig Lullan! Inget kul med antibiotika, har precis avslutat min kur. Hoppas det biter på dina bacillusker!
#8 Gud så skönt att han mår bättre nu! Hoppas verkligen att det håller i sig. Pussa Nilsson från mig när han kommer hem!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#7. Den heter "Hemophillus influenza", Lullan. Numera vaccinerar man barn för man kan bli riktigt sjuk, därav antibiotikan.
Ha en bra kväll alla, ska själv iväg och jobba.
#11 Anne! Vad skönt att du är hemma igen! Jag skulle behöva prata lite i telefon med dig, går det bra att jag ringer dig i morgon?
#12 Tack Wiveka! Så hette det nog, doktorn berättade för mig men jag glömde ju bort det direkt!
Och riktigt sjuk… ja, det kan jag bara skriva under på! Men nu ska det vara på bättringsvägen!
God kväll. Har jobbat idag trots semester och ska jobba hela helgen också. Extrapengar behövs alltid. Ha en trevlig fredagkväll och sköt om er

God afton!
Har precis tagit mig lite ost och kex i flytande form, det blev över förra helgen. Min kollega sa att det kunde bli skinn på det så det är bäst att dricka upp det innan det förfars 

#13 Det är bara att ringa vännen, nästan när som helst.
Efter nio på morgonen är det ingen fara, innan dess beror på om det är en bra dag eller inte. 
Natt natt alla, sov gott!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God natt. Har nog fått i mej lite för mycket kex och ost i kväll