Modevisning som utlovat
Hej,
Idag kom den fina västselen från Anna77. Tusen tack! Det var det vackraste brev vi har fått i brevlådan!!!!
Vi har redan provat den och varit ute på en rask 30 min promenad. Det verkar som Linus gillar denna skarpt då han slipper krångla på sig sin gamla sele. dennav ar mycket smidigare.
/Monika

Ser trivsam ut. Undrar om mina skulle gilla den?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#1 Jag kan ta med mina till dej nästa gång jag kommer, så för du prova.. Om jag tar mej till dej nån gång….*blink*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Tjusigt! Bra att det funkar. Jag har ju som bekant också en "västkatt". Folk håller på att vrida av sig nackarna när vi är ute och går. Hihi.

Stilig herre! De är så himla praktiska de där västarna! Skönt att han verkar gilla den.
Vi börjar bli några stycken med västkatter nu. När nästa omgång med västar är utskickad så får vi nog starta en västkatt-tråd! Vi borde kanske sluta ett sponsoravtal med tillverkaren, med tanke på hur mycket reklam vi gör när vi är ute med kissarna! Jag får nästan alltid kommentarer på västen!
Vad fint den passar honom! Tjusigt!
Åhhh vad kul att den passade! Han blev jättesnygg i den! Han passade jättebra i rött ju!

Vad fin Linus är!!Så söööt
Och-denna väst verkar suveränt bra!
Det var så mycket enklare att sätta på och han to m stod helt stilla, vilket aldrig har hänt, när jag skulle ta av den. En dam i ett grannhus såg honom från balkongen tyckte det så otroligt gulligt ut med västen.

#8 Jag förstår det..det är därför jag vill ha en.
Det är som med flytvästar-de är också mycket bättre än vanliga selar!(Hade köpt vanliga selar åt båda katterna- min uppfödare S*Fairylands hade som tur var förvarnat att de är utbrytarkungar..så att jag skulle passa mig..)
Slängde iväg selarna ganska direkt kan jag säga..det funkade inte alls med Danne..
Han tog sig ur-han var en riktig "ormkatt"!!
(Han vägrade även flytvästen iofs…
Han låg pressad som en brottare på durken, så han fick vara inne i kabyssen…när jag inte kunde ha honom helt under kontroll.Nu är ju Buffy där också ute på öppet hav-men ligger gärna där med västen på!!Sen när det är lugnt går han runt på däck..och glassar stolt med sin flytväst!)
Buffy lyckades dock nästan komma ur flytvästen uppe på land i midsomras-ska ta det i annan tråd..

Snygging! Värsta Top Model juh 
Ser snyggt ut.