Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 347 ggr
La_Joz
0

Gratis smakprov

Här är en sida där ni kan få gratis smakprov på Perfect Fit till era katter.

Visst var ni väl några här som har testat det och var nöjda?

Lullan1
0

Tack för en bra länk! Ska genast "beställa" ett smakprov.

Mina katter älskade det, men jag har tyvärr inte kunnat köpa det då det finns väldigt begränsat utbud av kattmat i butikerna.

La_Joz
0

Jag använder alla prover som godis till katterna. Perfekt när man tränar dem! Isa är riktigt duktig på "sitt", "puss" och "high five". Håller på för fullt med "ligg", men det är inte lika lätt. Tror att hon känner sig förnedrad varje gång jag får henne att lägga sig. Måste muta henne ordentligt! Glad Mistie är en glidare. Hon behöver bara sitta bredvid och titta för att få godis!

MonicaLagerquist
0

Jag tigger åt mig allt foder jag kan och sen går det vidare till Hitta Katten i Enköping

Stolt ägare till tre La permer

chikan
0

#2 Du är så tålmodig! Har själv försökt lära Fuffens sitt. Och det går ganska bra. Men han blir så himla godisgirig så han kastar sig jämt över mig. Så det brukar sluta med att jag bara ger honom utan att propsa på att han ska sitta först…

Anna77
0

#2 Vad duktig du och Isa är! Imponerad!

Har beställt nu men såg efteråt att man var tvungen att fylla i land och det stod fel så jag kanske inte får någon? Vad tror ni?

La_Joz
0

#5 Isa sträcker på sig och tackar för berömmet!

Fel land? Det är säkert inga problem! Kan man inte kontakta dem? Eller så fyller du helt enkelt i det igen!! Glad

Anna77
0

Ja jag får fylla i det igen, kanske lika bra..

#6 Kan du inte be någon ta kort när ni gör konster, vore så kul att se! *snälla* blinkar med ögat lite..