Går så bra så bra ....
Ja det gör det verkligen :D
Lizzie är så hemma nu så det går inte att bli mer hemma ;) och sotis våran första misse har accepterat henne helt nu de kan nospussas och sitta brevid varandra. Idag försökte Lizzie tom tvätta honom lite men det tyckte inte sotis var så jätte kul så han gick..hahaha…. Hon söker sig till barnen också och vill vara med och leka och nyfiken på vad dom gör :) Men hon är ju ändå mammagris ;) hahah det är mest jag som gäller :D Hinner bara sätta mig i soffan så har jag en värmedyna iknät :D hon ska vara med överallt knappt att man får gå på toa ifred ;)
Bifogar en bild där hon leker med sin älsklingsleksak :) tänk vilken enkel leksak här har man köpt massa olika roliga leksaker för massa pengar så väljer hon en enkel boll på snöre :P hahaha… Men hon älskar tunneln vi har också med tre "armar" :)
(Lizzie- Spotless Happy Face)
Leksaken är lagad den höll på att lossna men har sytt fast den precis efter kortet :P
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
Underbart!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vad fint att det gått så bra! Fin liten tjej du fick hem :)
Härligt! :)
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"
Åhh, vad roligt 

Underbara lilla tjejen! Att hon tyr sig mest till dig beror nog på att hon är van vid mig. Här hemma kunde jag inte sätta mig ner förrens jag hade henne och syskonen i knät. Jag saknar dem, men vet att de har det bra i sina nya hem. Honey är ju förvisso kvar här en tid till och hon tar för sig på ett annat sätt sedan de två blå busungarna flyttade.
Visa gärna fler bilder! Jag vet ju att ni tar fina bilder och är jätteglad för de jag får.