Godmorgon 5 Juli
Kunde inte hitta någon godmorgon trås, trots att det är mitt på dagen nästan?
Jag har i alla just klivit upp, fick lite sovmorgon. Så skönt. Skirner sköter sig, inga problem med lådan. Soligt i dag, ser ut att fläkta lite. Vaknade till beskedet att vi får besök. Roligt. Kattvänner är ju extra roligt.
Hoppas nu alla har en bra dag, och att det inte blev dubbla godmorgontrådar…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Jag är hemma och vakar för andra dagen. Lite trist att bara vara hemma, men den som väntar på nåt gott… 
Försökte köra lite yoga nyss men det är svårt med en dräktig kisse på magen som bara pratar och pratar och vill ha uppmärksamhet.
Maken ringde tidigare och sa att han antagligen inte kommer få semester nästa vecka, så jag blev jätteledsen. Vi skulle ha tre semesterveckor tillsammans, vår första riktiga semester (har tidigare pluggar/jobbat extra eller bytt jobb så ofta att vi inte haft någon semester). Och det behövde jag verkligen, VI hade behövt den tiden att ta hand om varandra, tanken på det har hållit mig flytande på sistone. Får se hur det blir. 

Gomorron, gomorron!
Sitter och ser efter våra bebisar, ska få besök idag utav vår Dulsineas nya föäldrar som ska hämta henne… Är redan nu sorgsen då det är sååå svårt at lämna ifrån sig sina små (små och små, bara hela 4 månader)… Men innan det - städning, städning så att lägenheten är presentabel hahah
Hej alla!
Har varit runt och handlat på min lediga dag, börjar 20.30. Det tar på krafterna att åka runt mellan olika köpcentrum för olika saker…….
God eftermiddag!
Är nyss hemkommen efter jobbet, blev sjukskriven idag t o m torsdag nästa vecka. Har en ilsken virusinfektion i halsen-näsan-ögonen och TUNGAN! *aj* Har nog aldrig haft så ont i munnen som jag har nu, lever på drickyougurt. Det är gott som tur är. Så det blir väl att ligga på soffan och vila, det ska bli skönt!
#1 Vad tråkigt med er semester, jag förstår precis hur ni har det. Vi är i samma situation, fast maken inte får någon semester alls i år heller… *suck* Men nästa år kanske…. *hoppas*

Sitter just nu i ett regnigt trist skåne. Hemma har de haft några riktigt fina dagar de senaste dagarna men vi gör som vanligt så att vi åker från skapligt-fint väder till halvdåligt till uruselt väder. Antar att skåne får fint så fort vi åker hemåt igen och att "pissvädret" drar sig norrut till oss så vi får fortsätta en badlös semester.
#1 Hoppas det löser sig för er så ni får någon vecka tillsammans i alla fall.
#4 Du får krya på dig.
Vi har ju i alla fall semester tillsammans i år så jag skall väl glädjas åt det.
Saknar kissarna nåt så otroligt mycket. Ungarna kommer ha blivit så stora, det går ju så fort.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God eftermiddag. Bryter min semester i morgon- ska jobba fredag, lördag och söndag. Sedan fortsätter semestern med avstängd telefon. Ha en bra torsdagkväll
#6 Det låter som en bra idé! Det ringde till mig från jobbet idag också. Som tur var kunde det lösas över telefon.
God kväll. Ingen bra dag idag. Orkar inte ens förklara, drygt på jobbet. RacerDonnans - när får vi egentligen lite nya bilder på gullekattungarna! Är det inte dags att åka hem från Skåne snart? 

God kväll!
Regnet öser ner här i Gbg. Trist!!
#2 Ursöt liten kisse! Vackraste blandisarna jag någonsin sett! Var inne på er hemsida och kikade. Underbart vackra maskningar de har!! Kanske dags för en ny ras!
Förstår att det blir svårt att skiljas…
Nu ska jag sätta mig i soffan med en påse godis. Har längtat såå efter det!
Ha en skön kväll!

Tyvärr Chikan du får antagligen klara dig en vecka till. Hade hoppats att min systerdotter skulle fixa några nya bilder åt mig men nu drar hon iväg på semester imorgon. Vill själv ha nya bilder. Idag började mamma med alla möjliga fel hon hittat på Heman. Han kan aldrig bli en avelshane eller utställningskatt för han har olika långa ben. Ett ben är lite kortare enligt henne. Hon sa också att hon kan "offra" sig att ta hand om "stackaren"
.
Leffe, smart av dig men tyvärr kan jag inte göra lika då jag har telefonjour hela min semester så jag har avverkat ett antal samtal redan. Man kan behöva ett riktigt "brejk" ett litet tag för att "nollställa" sig.
Kram allihop.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#10 Hur ska det gå!?
Kommer grina ihjäl mig om jag inte får dregla över Harmony på en hel vecka. Eller så är det bara bra. För någon till katt ska jag då rakt inte ha! Inte så länge vi bor här. Inte ens sööööta lilla Haaaaarmonyyyyy.

Var ute på en mycket snabb stavgångspromenad mellan skurarna. När jag gick in regnade det på ena sidan huset och på den andra var det en liten blek solnedgång! Nu är den snart borta och nya mörka moln tassar in söderifrån.
Oj, vad klockan går! Natti natti!