Snart äntligen...
Får vi hämta hem våran underbara lilla sessa :D
Spotless Happy Face som ska kallas för Lizzie här hemma :D Min älsta dotter har valt namnet efter hennes favorit "Izzie" I jake å piraterna, hon tycker det låter som dom säger Lizzie och jag kan ju tycka att Lizzie låter bättre än Izzie :D
Har försökt prata med våran misse här hemma att han ska bli storebror snart och han tittar så konstigt på en och undrar "vad pratar du om? ska det komma EN till dvärg hit hem?" (barnen) Men nej inga fler människobebisar just nu ;) Men får se vad han säger sen när lillkissen kommer :D <3 hoppas han uppskaffat sällskapet sen när han lärt känna henne :D men jag tror inte det ska bli nån större problem då han träffar sin riktiga bror ibland det kan gå flera månader imellan men ändå så tyr dom sig till varandra och ligger sked :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
Bilder behövs sedan! Lycka till med lillan!
Lycka till med katterna. Det kommer att gå bra!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
bilder kommer det abslut upp sen :D
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3
För den som väntar på något fint går tiden alltid långsamt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
kan lägga in en bild på våran sotis så länge så kommer nya bilder antingen imorrn ellle söndag :) på sessan….
här ligger sotis i tjejernas koja å sover :P

Fina Sotis, han kommer att bli en bra storebror till vildingen Happy Face. Jag har läst på och tror att karaktären Izzy matchar Happy bra. :)
Vi ses imorgon!

#7 Det är den vemodiga biten med uppfödningen, men man vet ju att kattungen får det bra.
Lizzie som hon nu kallas här hemma har det bra :D hon springer efter en och vill bli klappad och myst med, just nu när jag sitter och skriver ligger hon i min famn leker med snörena från min tröja och kuttrar :D
Sotis är så nyfiken på henne men när han kommer för nära så fräser han och går, men han är lika gossig och vill bli klappad som vanligt. Lizzie fräste lite tillbaka till honom men är lika nyfiken hon :) Tjejerna är jätte fina med henne och hon låter sig klappas av dom :)
Ja hon blir bortskämd här tillsammans med alla andra barn(sotis och tjejerna) :)
Nospussar från pappa "Neo"
IC FI*Sweetpurr's Kurt Wallander som bor hos oss
Nämen åh så söt 

#11 Den där bilden är jättefin! Tusen tack för de bilder du skickat och för att du låter mig veta hur det går för henne i nya hemmet.

Här kommer en bild till från innan "Lizzie" hämtades upp av nya matte och husse. Den är lite suddig, men jag tycker att den visar hennes personlighet bra - det är inte för inte som en vän till mig undrade om det var hon som var "the Crazy One" i kullen.
Den riktigt crazy är dock brorsan, han är mycket cornish i ett litet paket. ♥
Fining!
Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"