Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 172 ggr
Sewena
0

God morgon 4 juli

Idag öser regnet ner o jag ska jobba sista dagen innan semestern..

Jag hoppas att alla får en skön dag, på Amerikas nationaldag.

smirik
0

God morgon

Onsdager tycker jag är blääh, lite trött och långt till helgen.

Ha en bra dag alla

Leffe
0

God morgon.
Sewena hoppas regnet för dig idag är ett gott tecken - semestervädret kan ju bara bli bättre.Glad
Smirik, tänk positivt - det är en hel vecka kvar till nästa onsdag, men bara tre dagar till helgenGlad

Sköt om er nu allesammans

jwen
0

Godmorgon. Tidig morgon för mig idag, då jag har haft en väninna som har sovit över hos mig inatt. Och som god värdinna så är man uppe och gör frukost Glad. Men sen "vilar" jag nog en stund till, när hon har gått. Vädret är väldigt trist…..

EvaG
0

God morgon. Konstaterar att det är regnigt (hade tur i går alltså när jag var på Allsången på Skansen). Har "frivecka" resten av veckan. Härligt - om man inte ser på vädret just nu. Ha en bra dag alla.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

cherish
0

Gomorron alla!

Här skiner solen och det fläktar härligt. Katterna ligger redan på altanen och myser. Vi kom hem igårkväll och maken kom upp i helgen med alla katter som fick springa fritt i stugan. Däremot var småtjejerna svåra att få in så de ska få vara i koppel däruppe. Det var så kul att se deras svansar stora som julgranar när de hoppade och skuttade över och under varann. T o m Phoebe hade gransvans! *skrattar* Och nej .. jag hade INTE kameran med mig …. *morr*

Semester och ska bara tvätta och ta det lugnt .. .måste in och jobba nästa vecka ….. tror jag …. :(

Ha en bra dag allihop!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Natali
0

God morgon. Här skiner också solen, bor ju inte långt i från Cherish.

I dag blir det några vändor till återvinningscentralen. Massa kartonger, katt"avfall", och övrgit som ska kastas. Min man och hans bror ska fortsätta med att måla o kitta om fönsterna. Jag ska fylla poolen.

Hittade en hörna som skriner hade kissat i i går kväll, dock ej sprayat, och det var inte något vanligt revir/hankatts ställe kiss. Hans kiss luktar för övrigt inte så mycket, som det brukar kunna. Men sen jag har bytt tillbaka till den gamla sanden, så har han gått på lådan. Han har börjat bli snällare med kattungarna också. Men då det egentligen inte var meningen, och tänkt, att han skulle bo här, så ska han endå omplaceras.

Nå väl, hoppas det blir bättre semesterväder för er som har regn, och senare semester. Jag längtar till att få komma ner till stockholm, Jwen, bjuder du mej på frukost också? Skrattande

Ha det gott alla, och njut av dagen, även om ni har regn. Ni kan ju göra något mysigt inomhus, sånt som mna inte tar sig för om det är sol!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Anna77
0

Idag dålig dag.. GråterNilsson mycket dålig vet ringde förut från djursjukhuset..Är så orolig kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet idag.

Ha en fin dag alla! Hoppas det inte regnar hos er.

Natali
0

#7 Nej, va tråkigt. Hoppas att det går bra endå…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Lullan1
0

God kväll!

#7 Skickar över lite tröstekramar till dig och Nilsson! consoling Det ordnar nog sig får vi hoppas!

Härligt att höra att ni har soligt och fint i norra delen av Sverige, här på Gotland är det busväder med kallt, blåst och regn *burr* Tur att man inte har semester förrän i slutet på juli och augusti, då ska det väl förhoppningsvis ha hunnit bli lite sommar här också.

Anna77
0

#8 #9 Tack så mycket! Nervös inför veterinärens samtal imorgon..

Buffy-co
0

#9 Ja vad tråkigt med detta ostadiga väder…och jag som väntar på att få segla till Gotland!!

Men här var det sol i dag

och nu i natt regnar det..
Funkar inte att göra en översegling förrän det stabiliserar sig..Men vi har ingen tid att passa som tur är-särbon är sin egen och kan bestämma själv-och jag går ju hemma…

#10 *Kram* igen…

mumsikoff
0

God natt allihoppa ;)

Buffy-co
0

Godnatt!

Kan nog inte sova riktigt än..Inne i en "svårt att sova"-period..

Inlägget är låst för nya kommentarer