Tindra söker en vän.
Hej på er.
Vi är en familj i Eskilstuna som har en cornish-rex tjej.
Tindra är en riktigt liten gobit som håller oss hårt om hjärtat. Nu har hon bott hos oss sedan september och vi känner att det är hög tid att skaffa en vän till henne.
Dock så verkar hon vara ganska ranghög så vi är främst ute efter en hankatt. Kanske i åldern 0-3år. Endast för sällskap.
Vi kan inte erbjuda några större summor pengar men däremot ett livslångt hem och kärlek i överflöd.
Jag bifogar en bild på vår Tindra ifall att nån kattpojke skulle vilja titta! =) Kanske ger det även en indikation hur en katt skulle kunna tänkas trivas hos oss! ;-)
Underbar bild, så kärleksfull!
Tindra är mycket vacker :)
Vilken fin bild, fantasiska öron och vilken päls!
Vi söker en kastrerad hanne! Vi bor på markplan och Tindra får i dagsläget gå ut lite ibland när vi är ute och har uppsikt. Det funkar fin fint då det inte finns mycket till biltrafik, men en kastrerad hane vette tusan om jag skulle lita så särskilt på! ;-) Tindra är redan stereliserad.
Låter ju fint.Men varför skulle du inte lita på en kastrerad hanne?De är lika pålitliga?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ha ha, O-kastrerad menar jag ju naturligtvis! =)
#6 jaha det var annat 
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora