Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 418 ggr
Frajdah88
0

1 januari 2013

Vill önska er alla en god, lycklig och kärleksfull fortsättning på det nya året! All lycka till er!

Med vänlig hälsning, Fridah & S*Weminas Spiccato "Nisse"

lockar
0

Detsamma. Mycket racketer i år. De smällde även högre än vanligt.

Ha det bra under resten av året.

Gittan
0

I vår trakt förkom inga smällare. Här kör vi med facklor istället. Finns för mycket hus-, tam- och vilddjur här.

Ha nu en trevlig fortsättning på nya året.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nakenkatt
0

Här har det också varit mycket nyårsraketer.Mina katter bryr sig inte som tur är.Eddie han satt på fönsterbrädan i går kväll och kollade ut,huvudet gick som på en kattuggla han spanade in färgerna från fyrverkerierna och verkade tycka det var roligt.Vi har just nu en stor nyårskalkon i ugnen,det ska bli MUMS.han väger över fyra kilo så jag räknar med att kunna ha lite goda matlådor också till jobbet under veckan.

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gott Nytt År!

Här susade och small raketer i mängder och en av kattungarna blev lite rädd och gömde sig under filtarna . De andra var mest nyfikna.Jag blir så trött på detta smällande som sporadiskt pågår i dagar,för att sedan kulminera under 2 timmar på nyårsnatten. Skrämmer djur och människor,smutsar ner miljön alldeles oerhört, och är ett slöseri med pengar.Användandet skulle begränsas.Obestämd

I dag blev det Nyårskonsert från Wien för mig,men jag saknade balettinslaget som brukar vara när Wienerfilharmonikerna spelar An der Schönen Blauen Donau..Obestämd Fast det var fint ändå.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora