God morgon 3 juli
God morgon
Regn regn och regn, vi har snart egen swimmingpool ute i gården 
Vaknade vid att jag hade svårt att andas, Iris sov på min hals och hon är inte liten kan jag säga, fast tror hon tyckte det var mysigt 
I dag har hon gått 8 veckor precis, så någon gång mellan onsdag och lördag i nästa vecka skulle det gärna ploppa 4 st bebisar ut, nu kan vi snart inte vänta längre.
Ha en underbar dag alla

God morgon
Hoppas det blir fint väder idag med. Men man vet ju aldrig.Men man kan aldrig veta. Ska åka upp till en kompis för att titta till hans katter. Sen vet man aldrig vad som händer under dagen vad man hittar på.
ha en bra dag alla
God morgon. Semester och redan vaken. Skandal, fiasko - kan ju lika gärna jobba. Katterna sover, ska själv lägga mig igen. Sköt om er

God morgon!
Blev väckt cid 3 imorse för det var någon som ville bli klappad på magen. Men nu är det inte långt kvar, nästa vecka kommer bebisarna…
Ha en bra dag!
Har varit vaken sedan 7, gav upp vid 8 tiden. Nu har katten som vägrade vara tyst i morse gått och lagt sig igen. Förstår inte varför hon så gärna ville att jag skulle gå upp när hon själv går och lägger sig igen nästan så fort jag ger med mig 
Jaja, nu är jag iallafall uppe och kanske skulle ta och göra något nyttigt av dagen. Tvättdag igår, då får det väl bli städdag idag.
Hade sett fram emot en kväll på resturang, men sambon fick en smäll i huvudet igår på fotbollen och misstänkt mild hjärnskakning
så jag blir väl utan mat
#4 Det är vad jag alltid sagt - idrott är skadligt. Den enda idrott man ska utöva är att ligga på soffan och se på idrotten på teven
God natt!

Jag säger också god natt!
Har suttit hela kvällen och kollat igenom mina tidrapporter. Ingenting stämmer!! Det kommer se ut som att jag inte har jobbat när detta år är slut… Inte bra!
Och så har jag kommit på att jag kanske ska ta tag i mitt pensionssparande! Dvs jag pensionssparar inte alls idag, annat än det man får genom jobbet. Ska sätta mig imorn och kolla upp alla olika alternativ. Det är ju en djungel!!
Ja, ja… God natt mina vänner, och sov så gott!
God natt här också