Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 459 ggr
RacerDonnans
0

Nya bilder sen semester!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Här kommer några nya bilder innan jag och familjen åker på semester! Bilen går 9.30 imorgonbitti!
Tog några mys och busbilder ikväll.

Först ut Hamlet!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

En av de möstrade pojkarna har blivit tingad men de har ej bestämt vilken än. Det spelade ingen roll då de fastnat för båda lika mycket och tar den som "blir över". Sen kommer en spekulant på maskade hanen efter semestern om ingen bokat honom innan (kan hända att de tar beslut innan för att vara säker på att han finns kvar).

Här kommer i alla fall en bild på bossen (maskade hanen, ulltotten).

RacerDonnans
0

Bild på Harmony!

RacerDonnans
0

Harmony och Himsi (antagligen vill jag sätta Harmony på halvfoder. Håller på henne tills jag bestämt mig säkert). Om någon är intresserad av halvfoder på den damen så hör av er så får vi se hur jag gör. Hittar jag rätt halvfodervärd så kanske….

RacerDonnans
0

Tyvärr suddig, men så kul och sevärd ändå!
Heman i sitt esse!

RacerDonnans
0

Lek med Heman och Harmony som bollar en leksak mellan sig och Hamlet och Hugo Boss tittar på. Himsi busar med Stacie långt i bakgrunden.

Jag kommer läsa mail och titta in här under semestern så om någon är intresserad av ett lockigt litet troll så hör av er.

Hoppas hinna uppdatera hemsidan också innan jag åker men är inte säker. Det blev lite hastigt påkommet för mig då familjen idag bestämde sig för att vänta på mig om jag hann bli klar till imorgon bitti. Tanken var att jag skulle åka lördag em. Lite skillnad men vad gör man inte för småtöserna mina som ville att mamma skulle följa med från start.

Ha det bra tills vi hörs igen!

chikan
0

Men herregud vad söt Harmony har blivit! Ja, hela kullen är alldeles bedårande, men hon är verkligen ULTRAgullig. Jag börjar få slut på adjektiv!

Ha nu en jättefin semester!

LinusCRX
0

Oj, oj, jo vilka härliga tigerränder Herman hade på magen. Puss på den!

Anna77
0

sötbilder!!!!!

PiaW
0

Det kan absolut inte vara tillåtet att vara så söta. Den största förbrytaren är nog Harmony.
Älskar maskade katter, älskar givetvis alla katter men har ett extra gott öga till maskat.
Kyss

RacerDonnans
0

Tack!

Javisst är de fina. Min mor och far har hand om dem nu när jag är borta med viss hjälp av Tjorvens matte. Mina föräldrar bor där en hel del för att de skall bli så sociala och fina som möjligt. En rapport är att min mor blir totalt övefallen när hon kommer in till dem och släpper ut dem (vill ej ha dem lösa i hela huset när de är ensamma). De har dock inte tid att leka utan två tar plats på axlarna och resten i famn och myser och busar.

Hittade lite trådlöst här på MAX i Borlänge så därför kunde jag rapportera lite i alla fall. Vi få se när vi hörs igen. Skall åka vidare igen nu.