Den bästa dagen!
Idag är den bästa dagen, för ikväll ska jag och min kille hämta lille Quiball, en svart CRX hane. Som vi har längtat och tittat på bilden på uppfödarens sida. En massa leksaker är inköpta och lägenheten nystädad. Jag har inte haft katt sen jag var liten och nu är det så spännande så man kan dö!
Pirr pirr! /Anja 
Vad härligt. Hoppas det går bra.
Ååååhh va härligt med en ny liten kisse. Lycka till!!
Förstår att du är förväntansfull! Lova att bildbomba oss här sen med massor av bilder på underverket! Vi är sååå nyfikna!

Jättekul!
Vet precis hur det känns, lycka till-du kommer inte ångra att du köpt en Cornish!
(vet ej om barndomskatten också var det..)
Lägg gärna in bilder här sedan som Lullan skrev..
Ooo! Roligt! Och grattis till tillskottet i familjen. Kom ihåg att en cornish kommer sällan ensam… 

Grattis till ett bra kattval. Du kommer snart att vilja ha en till.
Bilder kommer garanterat snart!
Jo jag har nog gått och tänkt på att ha fler, men först så måste den första lillkissen övertyga min kille om att det är en bra idé
#4 Nä barndomskatten var en bondkatt, men han var så himla lugn och go.

Grattis till den nya familjemedlemen, som sagt, en Cornish blir snart fler, världens bästa katter som ni snart kommer att upptäcka! ;-)

Åh, så kul!! Grattis! Jag har själv ganska nyligen blivit cornishägd (första i januari och den andra i februari). Ja, jag säger som de andra: snart har ni två!
Vi väntar med spänning på bilder! Lycka till!
Åhh vad spännande, grattis till bäbisen!! Bästa kattrasen!
Tror ni får det jättekul. Rapportera gärna.

Grattis
hoppas vi får se massor med bilder snart